greenman Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Faen så de roter nå! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 HAHA, dagens absolutt drøyeste hands jo Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Nå så jeg bare én reprise, men klatret ikke duellmotstanderen noe voldsomt på Terry der? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Synes Villa gjorde en god kamp, de hadde fortjent 1-1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Der var Chelsea heldige gitt Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Deilig med tre poeng. Aston Villa imponerer voldsomt i andre omgang og Paul Lambert må være et veldig klokt fotballhode. Jeg har i hvertfall stor respekt for den mannen. Endret 21. august 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Deilig!! For en kriger Lukaku er!!!! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Slå ballen ut med handa, så er det ikke hands hehe 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Heldig seier. Ingen straffe på Terry da det ikke var med vilje eller i unaturlig stilling når man er der oppe i lufta. Men den situasjonen til Ivanovic rett før målet så mer tvilsom ut. Også selvmålet da. Grei vekker om at alt ikke er perfekt selv om Mourinho er tilbake. Kommer til å bite negler mot United. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Haha, herlig diskusjon i studio Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Hånd søker ball og ball søker hånd.... Forskjellige ting. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Stakkars Villa, snytt for straffe og ett mulig uavgjort resultat. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Dersom det ikke er unaturlig stilling å ha armen over hodet, så skjønner jeg ikke hva som er naturlig stilling. Spørsmålet blir heller om Terry skulle hatt frispark først, men hands må det jo ha vært. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Det rette av dommeren kunne vært og blåst frispark utover der ja. Når han ikke dømmer noe som helst blir det bare teit. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Haha Claus er faen meg utrolig. Hahah Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Haha, Claus ass! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Når ballen meies inn i armen hans i fra så kort avstand mens han blir dyttet ned er det aldri straffe. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Claus er jo rå i kveld! Jeg skrattler, spesielt når Thorstvedt blir så forbanna på han. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Heldig seier. Ingen straffe på Terry da det ikke var med vilje eller i unaturlig stilling når man er der oppe i lufta. Men den situasjonen til Ivanovic rett før målet så mer tvilsom ut. Også selvmålet da. Grei vekker om at alt ikke er perfekt selv om Mourinho er tilbake. Kommer til å bite negler mot United. Erru tett eller? Klareste straffen jeg har sett. Terry hiver hendene ut for å grine seg til et frispark når han kjenner noen hender på skulderen. Makan. Om det ikke kommer noen bilder med dommern i Chelsea-drakt på Roman yachten etter denne kampen her skjønner jeg ingenting. -Ivanovic mål skulle vært annulert. - Ivanovic skulle vært utvist. - Straffe til Villa. 5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Vi er heldig som får poeng på grunn av punktene om Ivanovic og et selvmål, men det er aldri en straffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå