Øystein.F. Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Det er mykje spanande i vente på nyåret. Les hele saken Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 He he he....retrocrew snakker om psycnosis og shadow of the beast og litt etter blir det annonsert til ps4...hmmm tilfeldigheter?? Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 He he he....retrocrew snakker om psycnosis og shadow of the beast og litt etter blir det annonsert til ps4...hmmm tilfeldigheter?? PROPAGANDA FØR VALGET! TYPISK JENS!!! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) *eksplosjon av røyk* Noen kalte på meg? Endret 20. august 2013 av RadJostein 2 Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 <p>*eksplosjon av røyk*</p> <p> </p> <p>Noen kalte på meg?</p> *Bows* Oh mighty genie, I call upon thee doth thou knowest whenest this play is cometh?? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 *eksplosjon av røyk* Noen kalte på meg? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Everybody's Gone to the Rapture virker interessant. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Så den nye konsollkrigen består av å prøve å få PC indiespill til å bli eksklusive på sin egen konsoll? Snakk om å synke dypt. Trist at mange indieutviklere aksepterer dette uten videre, men de fleste er vel mest opptatt av å få mat på bordet. Håper det er tidsbegrenset, slik at spillene (i alle fall de som ender opp med å bli bra, om noen ) kommer ut på PC til slutt. Skrekkscenario om folk må punge ut mange tusen for en dårlig PC forkledd som en konsoll for å spille et spill som kunne kjørt på en PC til halve prisen. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Here's the full list: Assassin's Creed 4: Black Flag (Blu-ray/digital) Basement Crawl (digital) Battlefield 4 (Blu-ray/digital) Blacklight (digital) Call of Duty: Ghosts (Blu-ray/digital) Contrast (digital) DC Universe Online (digital) Doki-Doki Universe (digital) DriveClub (Blu-ray/digital) FIFA 14 (Blu-ray/digital) Flower (digital) Hohokum (digital) Just Dance 2014 (Blu-ray/digital) Killzone: Shadow Fall (Blu-ray/digital) Knack (Blu-ray/digital) Lego Marvel Superheroes (Blu-ray/digital) Madden NFL 25 (Blu-ray/digital) Minecraft (digital) N++ (digital) NBA Live (Blu-ray/digital) NBA 2K14 (Blu-ray/digital) Need for Speed: Rivals (Blu-ray/digital) Pinball Arcade (digital) Planetside 2 (digital) Pool Nation Extreme (digital) ResoGun (digital) Skylanders: Swap Force (Blu-ray/digital) Super Motherload (digital) The Playroom (preinstalled) Tiny Brains (digital) Warframe (digital) War Thunder (digital) Watch_Dogs (Blu-ray/digital) http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-21-playstation-4-launch-line-up-revealed Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har ikke spilt så mye på konsoll de siste par årene, men skal sies at jeg alikevel gleder meg litt. Kanskje jeg endelig får kommet tilbake til gamet igjen? Og forresten.. Nynorsk! Blargh. Slitsomt å lese. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 K52Ov.jpg Hahahaha *Bows* Oh mighty genie, I call upon thee doth thou knowest whenest this play is cometh?? I could tell you but then I'd have to kill you 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå