Gå til innhold

En vanlig dag i Telemark Bataljon

Warrior350

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også hørt det at man skal vist være utrolig god for å i det heletatt bli vurdert. Så han/hun står det respekt av.

Åja, så de har en sånn regel. Var klar over det med 2 år og intops, men visste ikke om 4 års regelen. Men, om man liker seg og vil fortsette så er det jo ikke noe i veien med å prøve da. Om du kommer inn blir jo sikkert tjenesten bare enda mer spennede som NLF eller LF.

Lenke til kommentar

Det er vel hver sin smak. Er selv mer fornøyd med å være vanlig soldat. Ser ikke for meg at jeg selv kommer til å gå GBK med det første, selv om troppsjef prøver friste med det. Er i forsvaret for å være litt rambo i skogen, ikke for å lede. Finnes selvfølgelig mange spennende lagfører-stillinger her i tmbn.

Mener forøvrig GBK kan tas før fullført 4år. Påbegynt 2.kontrakt har jeg fått høre i hvert fall.

Lenke til kommentar

Kom selv inn som pliktsjant i TMBN :-)

Har ikke vært noen pliktsjanter hos TMBN tidligere, tviler på at det har endret de siste to årene.
En eller annen rett på meg hvis jeg tar feil, men jeg tror det var et par unntak for fem-seks år siden de trengte personell i Afghanistan og pliktsjanten(e) hadde vært grenader(er) tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...