Gå til innhold

Gaming pc til 10-12 k ( helst stille så mulig )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Graphics card require:

• PCI Express-compliant motherboard with one dual-width x16 graphics slot
  • 2x8-pin PCI Express supplementary power connectors
  • Minimum 600W or greater system power supply (with a minimum 12V current rating of 42A)
  • Microsoft Windows 8, Windows 7, Vista, XP

Og hvor står det der at et 770 drar 600W alene?

Anbefalt strømforsyningskapasitet er såpass høyt for å ta høyde for at det er noen som kjører dual-socket Xeon-maskin med 16x 120mm-vifter og 20x 3.5" HDDer med en strømforsyning fra forrige årtusen.

http://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_770/25.html

Lenke til kommentar

okei nå er jeg ute å kjører, directX 11.2 ? vil da windows 8 bli bedre i spill ? og må man da kjøpe nytt skjermkort, eller kan man oppdtatere driverne eller må man laste ned nye drivere ? i dunno..

og windows 8 ekslusitvt ? har ikke hørt om det ? er det sånn premium osv ?

Lenke til kommentar

kan føye til at jeg kjenner en som har windows 8, når han gamer lol har han mye problemer med "bug splat" elns. der han må vente til alle er ferdig og loade og komment INGAME før han kan begynne og loade, kan dette vær windows 8 sin feil ? eller er det bare spillet/maskinen. ?

Lenke til kommentar

hm jau men det er jo ikke noen skjermkort som har det ? eller er det bare og update skjermkortene så har dem det ?

Alle HD 7970 støtter DX11.2 faktisk, Nvidias Kepler-kort støtter kun dx11.0

Hadde ikke egentlig bekymret meg så voldsomt, windows 8 har bedre ytelse enn windows 7 og det er ingen grunn til å ikke velge det når du skal bygge ny maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...