Mgut Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 har kjøpt med haswell cpu og lurer da hvilket hvoedkort jeg skal velge?ikke altfor dyrt ska det være, har ikke tenkt å overclocke, så jeg lurer på om dette vil være bra nokk for meg?http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=793538 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Holder i massevis. Stort sett det eneste som skiller dyre gaming kort er:Nettverk, gjerne dual port. Lydkort, bedre lydchip som gir deg klarere lyd og gjerne mer trekkraft. PCI-X, flere utganger, støtter gjerne 3/4 veis sli/xfire Flere utganger og tilkoblingsmuligheter generelt. For en ordinær bruker så er det ikke noe serlig vits å satse på dyre kort, da de ikke presterer stort bedre enn billigkortene i hendene til en "amatør" OC'er Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 skal kjøre sli bare(2 kort) Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Ser du har 580GTX, kortet du viser til støtter kun XFire ettersom jeg leser. Om du vil ha kort av samme stil se på dette. Støtter 2 veis SLi Endret 20. august 2013 av xClaymanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå