Gå til innhold

PlayStation 4-datoen er klar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten så tror jeg at grunnen til at de lanserer i usa først er "black friday". De ønsker å være på markedet denne dagen, og da må resten av verden vente for at de skal kunne ha nok konsoller til salgs. Hvis de markedsfører tungt og ikke har nok konsoller vil det bli dårlig PR. (Og litt god PR;)

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt den så dette var bra. Men hvorfor kommer alt til the U.S før oss?

Tro det eller ei, men Norge er et lite land ingen har hørt om, bryr seg om, vil vite om, kommer til å høre om, enda mindre klarer å plassere på et kart. US markedet er nok derfor *litt* større.. ;)
Ja det vet jeg. Men den kommer senere i hele europa, som mange flere land en bare lille norge
Lenke til kommentar

Ja det vet jeg. Men den kommer senere i hele europa, som mange flere land en bare lille norge

flertall amerikanere tror enten norge ligger i canada eller att vi er hovedstaden til sverige eller noe sånt, ser ut som de fleste over der ikke vet mye om andre ting enn sit eget land

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt den så dette var bra. Men hvorfor kommer alt til the U.S før oss?

Europa er et vanskelig marked, med utrolig mange forskjellige forhandlere, skattelover osv. osv. derfor kan det ta noe lenger tid. Dessuten så garanterer jeg at de virkelig ikke vil gå glipp av Black Friday i statene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

flertall amerikanere tror enten norge ligger i canada eller att vi er hovedstaden til sverige eller noe sånt, ser ut som de fleste over der ikke vet mye om andre ting enn sit eget land

Men på den andre siden, kan du på stående fot uten å google gi meg hovedstaden i Trinidad og Tobago ? ;)

Nå er ikke 29. november så gale heller egentlig, i god tid før jul ihvertfall, det må være det viktigste. Hvor langt tid tok det for PS3, var det et helt år ? Selv så hadde jeg håper å spille GTA på X1, så jeg må nok skuffet vente litt lenger også.. :(

@smartphone: Ok, jeg fikk ikke med meg at det var snakk om hele Europa. Halve kartet er vel på sparebluss..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Svært overrasket over den lave prisen! Det blir visst kjøp fra dag en fra min side likevel, såfremt den er tilgjengelig uten forhåndsbestilling.

Ser frem til å teste knack og watch dogs. Ser enda mer frem til at vi går inn i en periode hvor konsollene ikke begrenser PC-spill så enormt mye.

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt for en god stund siden fra Komplett. Håper først og fremst antallet maskiner holder, da.. Jeg bestilte vel så kjapt prisen var satt, så det er jo bare å håpe.

Dessuten er det midt i eksamensperioden min, også. Damn.. Blir spennende om jeg klarer å la vær! Noe sier meg at jeg kommer til å sove med boksen under armen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Yay!

Blir konge dette her, Killzone Shadow Fall, Knack og Driveclub.

Ikke minst 29. er på en fredag, Slepper og ta fri! :D

Hvilke spill skal dere ha? :)

Jeg skal ha disse:

Killzone Shadow Fall

DriveClub

Knack

Watch Dogs

Assassins Creed IV Black Flag

FIFA 14

Battlefield 4

Call Of Duty Ghosts

Lego Marvel Super Heroes

Venter også på bekreftelse om Need For Speed Rivals er en lanseringstittel eller ikke til Playstation 4. Vises dette å stemme, kjøper jeg det også.

Lang liste da, det har seg slikt at Playstation 4 skal dukke opp her til lands 29.november, dermed ble det så mange spill til nettopp den plattformen.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Jeg skal ha disse:

Killzone Shadow Fall

DriveClub

Knack

Watch Dogs

Assassins Creed IV Black Flag

FIFA 14

Battlefield 4

Call Of Duty Ghosts

Lego Marvel Super Heroes

Venter også på bekreftelse om Need For Speed Rivals er en lanseringstittel eller ikke til Playstation 4. Vises dette å stemme, kjøper jeg det også.

Lang liste da, det har seg slikt at Playstation 4 skal dukke opp her til lands 29.november, dermed ble det så mange spill til nettopp den plattformen.

Oi!

Mange spill du skal ha der ;)

Håper også Need For Speed Rivals kommer på PS4 release dagen med tanke på at spillet kommer ut uken før til de andre konsollene + PC. Vi får bare håpe! :D

Endret av Kraz
Lenke til kommentar

Ufattelig provoserende at de ikke går ute med detaljer om hvilke land dette gjelder. Uredelig.

Update: Sony has announced the PlayStation 4 will arrive in Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, Russia, Spain, Sweden, Switzerland, and the United Kingdom as part of its November 29 launch plans. Latin America will also see the system arrive on November 29, with launches planned for Argentina, Brazil, Chile, Colombia, Costa Rica, El Salvador, Guatemala, Mexico, Panama and Peru.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...