Electr0n Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hei! Jeg har et Canon MV4i videokamera, som jeg kunne tenkt meg å bruke som webcam. Det jeg planlegger er å kjøpe et: http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...24&GrpID=6&s=pl slikt kort, og koble til kameraet via S-video kabelen. Jeg vet at jeg da vil få bilde inn på pcen, men kan jeg bruke det som webcam? Trenger jeg noe programvare etc.? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 ikkeno hjelp å få.. har nå fått koblet til kameraet til pcen via firewire, kameraet blir funnet og jeg ser meg selv hvis jeg dobbelklikker på kameraet under "min datamaskin".. problemet nå er å få msn til å skjønne at det er der det skal hente bilde fra, men det går jo ikke.. finnes det noen der ute med NOEN som helst mening om dette? hjelp! :wink: Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hadde samme problem med min Sony pc120. Fulgte råd her på forum om å installere Trackercam Start så Trackercam. Når du starter trackercam får du feilmelding om at trackerpod ikke er funnet. Trykk bare fortsett så får du bilde. Åpne MSN og gå på egenskaper for webcam og du vil (forhåpentligvis) ha bilde. Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå