Transon Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hallo, er en så og si kraftig kar og har holdt på med vekt redusering. Så etter jeg startet med dette har jeg svettet utrolig mye! etter en dag på skolen med relativt lite gåing blir våt/fuktig på rygg og under armer, er det noe jeg kan bruke for å hindre det eller er det bare dårlig form? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hvis du har holder på å gå ned i vekt, er det ikke umulig at forbrenningen din er høyere og dermed har du høyere kroppstemperatur. Men burde ikke utgjør veldig tror forskjell tror jeg. Er nok bare noe du må leve med, kle deg slik at du får luftet bedre og dermed ikke blir så varm Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ta det som en positiv ting. Kvitt deg med de ekstra kiloene og smil Om svetten spessielt under armene har stram lukt kan det også være lurt å prøve en annen deo Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Tror dette til syvende og sist er genetisk. Det at du svetter, viser enten til at du trener i høy temperatur, eller at du tar godt i, men jeg tror heller det siste. For vektnedgang, er hvor mye du svetter ofte en god indikasjon på hvor mange kalorier du har forbrent, og dermed hvor effektiv treningen din har vært. Samtidig vil du under økt hydrering (høyere væskeinntak) også ofte svette mer. Selv er jeg normalvektig, men jeg svetter som en gris på trening. Ryggen er som regel klissvåt når jeg er ferdig, og det gjør meg ingenting. Treningssenteret er ikke en lekeplass. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Aluminiumsklorid. Jeg ville ikke brukt det daglig om du trener, men det kan være fint å ha til spesielle anledninger. Bursdagsfeiring, bryllup, bytur, osv. Kjøpes på apoteket - følg anvisning på pakken, og bli kvitt svetten under armene i et døgn eller to. Kan umulig være helsebringene, så jeg ville ikke brukt det dagen før jeg hadde planlagt en treningsøkt. Lenke til kommentar
Siljes_87 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Aluminiumklorid hjalp meg vanvittig mye. Selv om det er litt sterkt, anbefaler jeg det til alle jeg møter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå