Klatt3n Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Hoi. Jeg tenker å kjøpe meg en stasjonær PC fra Komplett (ferdigbygget, orker ikke stresse med det, så ikke kom med poster á la "billigere å bygge selv", det bryr jeg meg ikke om.) Skal gå på Noroff på skole og kommer til å bruke modelleringsprogrammer (Maya, 3Ds max), video- og bilderedigeringsprogrammer, samt er jeg over gjennomsnittet glad i spill på maks grafikk. Har skjerm, trenger tastatur og mus, men tenker å bestille det utenom (vil velge selv.) Budsjett rundt 12k, helst under det. Må være SSD (256gb eller over), helst med en større HDD ved siden. PCen skal helst også være fremtidsrettet. Vannkjøling er ikke en requirement, men foretrekker en PC som ikke bråker som et jetfly. Er ikke spesielt teknisk anlagt, så jeg liker ikke tanken på å drive med vedlikehold av noe vannsystem. Vil selvfølgelig også helst ha mest mulig for pengene. Any ideas? Satt meg ned og valgte noen Gamer Premium-PCer fra Komplett, og valgte "konfigurer selv", men gikk meg litt vill i jungelen av hardware som finnes. Endret 20. august 2013 av Klatt3n Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10796 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå