Gå til innhold

Hvilken billigmobil i Oktober-november ?

Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg har en litt gammel Ericsson T29 nå, og vurerer å skaffe meg ny en gang før jul. Jeg ønsker disse egenskapene:

• Hvilken skal jeg velge? Er det noen av disse som er teknologisk overlegne eller gir mye mer for pengene enn andre? Om dere har flere forslag i min prisklasse så er de også velkommene. Kommer SE eller andre med noen nye mobiler som kan passe for meg snart?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av de telefonene du ramser opp så ville jeg personlig gått for S55, men så er spørsmålet om du får den tlf til den prisklassen du nevner, ihvertfall uten abonnement.

I følge prisguiden skal den går for 2000kr på MPX (demobrukt men full garanti osv) og for 2001kr fra telebutikken (ny, så vidt jeg kan se)

Prisen er en del høyere enn på resten men du mener altså at den er såpass mye bedre at det er verd pengene?

Har forresten fjernet Sony Ericsson T310 og T68i fra ønskelista siden det kun var en vingeklippet versjon av java kalt "mophun" og fjernet Siemens C62 fra ønskelista grunnet manglende java der også.

Lenke til kommentar

Ok, har korrigert med med C60'en i postene over..

Ja, 3100 virker grei, men vil bare høre med dere om det er noen av disse andre som gir mer for pengene eller har andre fordeler. For å summere litt opp her og sammenligne priser:

• Jeg lurer fortsatt på hva som er best kjøp av disse og hvilke jeg bør styre unna.
Lenke til kommentar

Vil anbefale 3100 som et bra alternativ til bla. M55 og kommende SE t230 og ikke minst de kommende modellene fra Siemens. Ganske digg å se at produsentene presterer sitt ytterste for at vi, forbrukerne, skal velge deres modell. Gjør jo bare at vi får bedre telefoner til lav pris! :-)

Lenke til kommentar

LG'n kommer neppe til Norge, så den kan du nok stryke.

C60 har ikke 128x128 pixler (det var C62..), men 101x80.

Prisen på C60 er forresten 1350,- (mpx.no), ikke værst for en fargeskjerm-mobil med java det :)

Tror den har 1,87MB minne, men skal ikke si det 100% sikkert..

Jeg ville ikke valgt S55...

C60 og MC60 blir greie mobiler, men vil du ha e-mail-klient er M55 bedre alternativ (penere er den også mener nå jeg..).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...