Solid Snail Skrevet 20. august 2013 Rapporter Del Skrevet 20. august 2013 Hei. Har et 460 som jeg fant ut (på den harde måten) at ikke tok 3 skjermer. Ser da på en oppgradering som kan vise 3 skjermer. Har ikke tenkt til å kjøre eyefinity eller noe slikt. SLI 460 kunne vel også vært en mulighet, men den fåes vel ikke tak i lengre? Takker for alle svar og tips. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. august 2013 Rapporter Del Skrevet 20. august 2013 Må isåfall tråle bruktmarkedet. Eventuelt kan du kjøpe deg et sånt Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. august 2013 Rapporter Del Skrevet 20. august 2013 Du skal bare ha bilde på siste skjerm, og trenger ikke kjøre spill på den? Da kan du bare sette inn et billig Geforce-kort i maskinen. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 20. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2013 Må isåfall tråle bruktmarkedet. Eventuelt kan du kjøpe deg et sånt Du skal bare ha bilde på siste skjerm, og trenger ikke kjøre spill på den? Da kan du bare sette inn et billig Geforce-kort i maskinen. Ah, jeg har alltid trodd at man må ha 2 like kort for å kjøre Sli. Da blir det slikt, takker! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. august 2013 Rapporter Del Skrevet 20. august 2013 Ah, jeg har alltid trodd at man må ha 2 like kort for å kjøre Sli. Da blir det slikt, takker! For å kjøre SLI må du ha to like kort, men du trenger ikke kjøre SLI for å bruke flere skjermkort for å drive flere skjermer. Du trenger derimot SLI for å kunne aktivere Nvidia Surround, som er Nvidias svar på AMDs Eyefinity. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå