GamerX Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hei, noen som vet om en god side for å kjøpe telefon/samsung fra kina/india eller annet billig land? Gi meg gjerne link. Vidar Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Den er billigst i Norge kompis. Ingen vits i å kjøpe fra utlandet for å spare penger. Elektronikk er grisebillig i norge . 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 1. Det florerer av kopier som ikke er ekte vare. 2. Garanti/reklamasjonsretten du har i Norge er gull verdt. Lenke til kommentar
GamerX Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Hmm, en jeg jobber sammen med kjøpte S4 i kina når den var ny og betalte 2700 totalt. Vil si det er rimelig billig..? MEN han husker såklart ikke siden.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Helt til det oppstår en feil, og den må på service... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hmm, en jeg jobber sammen med kjøpte S4 i kina når den var ny og betalte 2700 totalt. Vil si det er rimelig billig..? MEN han husker såklart ikke siden.. Det er jo lett å si, og så bare "glemme" hvor den er kjøpt. 4 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Skal man kjøpe fra Kina, så er det hvertfall ingen vits i å kjøpe de største kjente merkene. Går man derimot ned til de neste på stigen, så finnes det mange gode telefoner til en rimelig pris. Man kan fint få en bra telefon med quadcore til 1000-2000kr. Disse jeg linket til her har MTK6589T SOC som har meget god ytelse i forhold til prisen. Men sjekk omtaler på nett før du evt kjøper. Sjekk også om produsent eller tredjepart lager nye ROM. Ulempen med noen av kinamodellene er at man ikke får oppgraderinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå