Gå til innhold

Funne nytt skatebrett på Fretex

GRØNÅS

Anbefalte innlegg

Eg er ein liten hobbydilar, og likar å finne skrot og selgje dei igjen.

Men det eg fant denne gangen var ikkje skrot. Sjå!

http://www.blackholeboards.com/krooked-chris-miller-guest-skateboard-deck-7-75-limited-142525

Utsolgt på denne siden da, og det er også tydelegvis eit begrensa antall av dette brettet, som det er med monge brett uansett.

Som dykk ser, så er det heilt nytt med innpakning og alt.
Sidan det er nytt og uopna, er det mogleg å få dugeleg pris for det?

Eg har ikkje tenkt å selgje det her på forumet, men eg meinar, kva ville dykk betalt for det hvis dykk ville ha kjøpt det hjå meg?

Her er bilete eg har tatt sjølv av brettet:
20130820_174801.jpg20130820_174817.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nokk dessverre ikke vært stort mer enn et helt vanlig brett med mindre det er signert av en kjent skater og/eller at det har vært vinnerbrettet i en legendarisk konkurranse. Tror ikke du kan få noe mer enn 599-799 for det...

Edit: Kjøper man et brett på nettet koster det som regel 599, ltd selges for litt mer i noen tilfeller. I en helt vanlig sportsbutikk koster det ofte opp til 799.

Endret av C3ntur0N
Lenke til kommentar

Takk for hjelpa. :) Eg tenkte meg at det kunne vere eit vanleg brett, så det visste eg meir eller mindre. Berre tanken på å finne eit flunkande nytt brett for mindre enn ein brøkdel av prisen er jo berre artig. Berre lurar kven for nokon uvitande folk som har gitt brettet til Fretex utan å ha sjekka opp kor mykje dei egentlig kan få for det. Gjeld jo egentlig ting generelt.

Men Akse, eg er meir eller mindre einig med deg, og eg har tenkt å selgje det mykje

billigare enn skatebutikkar ellers hadde solgt det for. Eg ville berre sjå om folk visste

prisen for dette spesifikke brettet. Målet mitt er hakket høgare. Ca. 400-500 kr.

Endret av JarAxe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...