Heika98 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Jeg har en iPad 2 som jeg begynner å bli klar for å bytte ut. Jeg vil henst ikke ha en 10" tablet igjen. Jeg har lenge tenkt at når nye Nexus 7 kommer ut (som den nå i skrivende stund har) så skal jeg kjøpe en av dem. Men jeg hører det er en del bugg og problemer med Android 4,3. Dette gjør meg litt usikker på om jeg skal kjøpe nå eller vente til alle problemene er fikset. Jeg har også veldig lyst på Nvidia Shield når den eventuelt kommer ut i Europa, og tenkte det er litt dumt å kjøpe to nye Android enheter. Begge koster det samme og det er rett og slett vanskelig å velge. Jeg bruker nettbrett stort sett til nettsurfing, streame video/film og litt spill. Og jeg bruker den også til litt skolearbeid. Jeg er så lei av å dra på en steintung laptop hver dag. Jeg surfet litt rundt for å skjekke ut hva som er tingjengelig på markede, og kom over Acer Iconia W3. En 8,1" Windows 8 tablet må kan da ikke være så galt, sant? Det er rett og slett vanskelg å velge. Finnes det noen andre bra Windows 8 tabletter der ute som er under 10" og ikke koster skjorta (har et budskjett på ca. 3000,-)? Eller er det sjanse for at det kommer noen nye ut over høsten. Det beste, slik jeg ser det, er å kjøpe Acer Iconia W3 og bluetooth tastaturet som er tilgjengelig for den og bruke den på skolen også. Eventuelt, hvilke andre alternativer finnes??? Endret 20. august 2013 av Heika98 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Jeg vurderte selv Windows-basert nettbrett da jeg nylig kjøpte nytt. Jeg valgte Sony Xperia Z men har ikke fått oppdatert til 4.3 enda. Jeg ser for meg mange av disse bugsene rettes før de forskjellige produsentene frigjør/lanserer dette til sine modeller. Jeg sjekket også ut Microsoft Surface men siden de hadde snap-on tastatur så gadd jeg ikke kjøpe det. Skal du ha en hybridløsning mellom nettbrett og laptop kan dette være noe for deg. Jeg kjøpte Logitech K810 for ikke så lenge siden og det er jeg veldig fornøyd med. Du kan ha 3 BT-profiler, noe som gjør det lett å bytte mellom å bruke tastaturet til Apple TV, nettbrett og telefon/whatever samtidig. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Nei, det blir enten Acer Iconia W3 eller Google Nexus 7, og om jeg kjøper Nexus 7 kommer jeg ikke til å kjøpe tastatur. Eller, om det ikke blir Acer'n står det om Nexus 7 og Nvidia Shield. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå