Gå til innhold

Er dette et godt valg? 12 - 15 k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en ok deal mtp at det er ferdigbygd. Du får som regel en god del mindre hardware per krone ved å gå for slike løsninger. Om du uansett ønsker en ferdigbygd maskin med GTX 780, så ville jeg personlig gått for noe ala i vedlegget:

- Nyeste Intel Haswell

- Lukket vannkjølinggsystem som gir rom for overklokking (kunne ikke velge det bort, så...)

- Bedre SSD disk.

- Fractal R4 kabinett, støydempet og god kjøling.. samt fint utseende.

Greit å nevne at feks GTX 760 gir mye bedre ytelse for pengene, og duger godt i 1920x1080 oppløsning. Problemet med ferdigbygde maskiner er også som regel at dersom man vil ha et såpass kraftig grafikkort så blir man nødt til å lande på en i7 CPU, som man ikke behøver til gaming. I det oppsettet jeg har satt opp kunne du fint gått for en i5-4670K og fått stort sett den samme ytelsen til en lavere pris.

post-24279-0-82019500-1377011839_thumb.png

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Det er en ok deal mtp at det er ferdigbygd. Du får som regel en god del mindre hardware per krone ved å gå for slike løsninger. Om du uansett ønsker en ferdigbygd maskin med GTX 780, så ville jeg personlig gått for noe ala dette:

- Nyeste Intel Haswell

- Lukket vannkjølinggsystem som gir rom for overklokking

- Bedre SSD disk.

- Fractal R4 kabinett, støydempet og god kjøling.. samt fint utseende.

Greit å nevne at feks GTX 760 gir mye bedre ytelse for pengene, og duger godt i 1920x1080 oppløsning. Problemet med ferdigbygde maskiner er også som regel at dersom man vil ha et såpass kraftig grafikkort så blir man nødt til å lande på en i7 CPU, som man ikke behøver til gaming. I det oppsettet jeg har satt opp kunne du fint gått for en i5-4670K og fått stort sett den samme ytelsen til en lavere pris.

Ok.Takk for hjelp!:) Når det kommer til skjermkort: Er EVGA Eller Zotac bedre alternativer sammenlignet med MSI?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...