MadsAndre83 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10782 For denne pris klassen er dette et godt kjøp om man er ute etter en gamer som kan ta de mest krevende spill på ultra? Finnes det bedre alternativer der ute for denne pris klassen tar jeg mere enn gjerne i mot råd og tips:) Takk for hjelp på forhånd! Endret 20. august 2013 av MadsAndre83 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Det er en ok deal mtp at det er ferdigbygd. Du får som regel en god del mindre hardware per krone ved å gå for slike løsninger. Om du uansett ønsker en ferdigbygd maskin med GTX 780, så ville jeg personlig gått for noe ala i vedlegget: - Nyeste Intel Haswell - Lukket vannkjølinggsystem som gir rom for overklokking (kunne ikke velge det bort, så...) - Bedre SSD disk. - Fractal R4 kabinett, støydempet og god kjøling.. samt fint utseende. Greit å nevne at feks GTX 760 gir mye bedre ytelse for pengene, og duger godt i 1920x1080 oppløsning. Problemet med ferdigbygde maskiner er også som regel at dersom man vil ha et såpass kraftig grafikkort så blir man nødt til å lande på en i7 CPU, som man ikke behøver til gaming. I det oppsettet jeg har satt opp kunne du fint gått for en i5-4670K og fått stort sett den samme ytelsen til en lavere pris. Endret 20. august 2013 av fflex Lenke til kommentar
MadsAndre83 Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Det er en ok deal mtp at det er ferdigbygd. Du får som regel en god del mindre hardware per krone ved å gå for slike løsninger. Om du uansett ønsker en ferdigbygd maskin med GTX 780, så ville jeg personlig gått for noe ala dette: - Nyeste Intel Haswell - Lukket vannkjølinggsystem som gir rom for overklokking - Bedre SSD disk. - Fractal R4 kabinett, støydempet og god kjøling.. samt fint utseende. Greit å nevne at feks GTX 760 gir mye bedre ytelse for pengene, og duger godt i 1920x1080 oppløsning. Problemet med ferdigbygde maskiner er også som regel at dersom man vil ha et såpass kraftig grafikkort så blir man nødt til å lande på en i7 CPU, som man ikke behøver til gaming. I det oppsettet jeg har satt opp kunne du fint gått for en i5-4670K og fått stort sett den samme ytelsen til en lavere pris. Ok.Takk for hjelp! Når det kommer til skjermkort: Er EVGA Eller Zotac bedre alternativer sammenlignet med MSI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå