sentralfyr1 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Har fått en utendørs antenne, ser ut som denne her, http://www.alibaba.com/product-gs/634115237/High_Gain_150mbps_Wireless_Outdoor_AP.html og jeg trenger en adresse for å logge meg på denne. Har prøvd flere uten hell Noen som har en slik en eller kanskje har manualen Vet at den er blitt kjøpt hos NERDEN.NO, men der finner jeg ikke noe dessverre Alle tips mottas med takk Endret 20. august 2013 av sentralfyr1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Står det ingenting i manualen? Går utifra at du har koblet den direkte til modem / switch? Lenke til kommentar
sentralfyr1 Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Står det ingenting i manualen? Går utifra at du har koblet den direkte til modem / switch? Jeg har dessverre ikke manualen, først og fremst må jeg få logget meg på Akkurat nå er den tilkoblet en bærbar for å teste. Har prøvd å koble den direktet på ethernet porten på routeren, men da skjedde det ingen ting. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Kanskje dette kan gi deg en pekepinn. Og du skal ha fått med manual. Lenke til kommentar
sentralfyr1 Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Kanskje dette kan gi deg en pekepinn. Og du skal ha fått med manual. Fikk denne av en kompis og han har surra bort manualen dessverre Endret 21. august 2013 av sentralfyr1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Du får i det minste komme med navn og nummer på boksen. Det er ingen synske her. Lenke til kommentar
sentralfyr1 Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Du får i det minste komme med navn og nummer på boksen. Det er ingen synske her. Dette er alt jeg har og står på boksen dessvere. Det eneste jeg har er det som står i linkene over Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Du kan vel koble den til routeren, logge deg på routeren og se i listen over tilkoblede enheter? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Hva er det som står på baksiden av den? Det er umulig å lese på bildet. Hvis den er som den på bildet, så skal det være en reset-knapp under dekselet. Etter du har resatt den, så prøv å gå i CMD og skriv ipconfig. Da vil du se om den står i routermodus og deler ut ipadresse. Får du 169.x.x.x, så står den nok i AP-modus og deler ikke ut IP automatisk. Endret 22. august 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå