verwooks Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Er det bare jeg her som føler meg lettere kvalm over Telenors overskudd her ? Lenke til kommentar
sof Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 der er du ikke alene, nei... Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Tjener nok mer på ISDN... :wink: Lenke til kommentar
pjboberg Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Telenor er et aksjeselskap. Et aksjeselskap har som mål å tjene penger for eierne - det er dette Telenor blir målt på nå. Slik er det med den saken. Jeg tror for min del ikke at privatisering av Telenor var noen god ide, men det er jo en annen diskusjon... eller? Lenke til kommentar
jonarnes Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Telenor Suger all day long... Pris/ytelse, ja alt ! Nei ikke støtt Telenor Støtt noen som fortjener å bli støttet ---> Nextgentel og andre Lenke til kommentar
jrs Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Fant følgende hos Aftenposten (http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/article.jhtml?articleID=276188): "Dersom man fjerner absolutt alle engangseffekter fra 2001-regnskapet, så tjente ikke Telenor penger på driften i fjor." Ser ikke ut som om de klarer å gå med overskudd alikevel... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Kunne jo hendt at de hadde tjent litt på å være mer bruker-vennlig... F.eks. bygge ut litt xDSL-greier og sånt... Lenke til kommentar
amund Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: jrs skrev (2002-02-15 10:25):"Dersom man fjerner absolutt alle engangseffekter fra 2001-regnskapet, så tjente ikke Telenor penger på driften i fjor."Ser ikke ut som om de klarer å gå med overskudd alikevel... Av det jeg har hørt, og lest rundtomkring er det ikke så veldig fett i Telenor om dagen. Fremtiden ser heller ikke spesielt lys ut, og flere av mellomlederne skal visstnok ha gått av. Det var ikke mange uker siden jeg hørte at de måtte kvitte seg med noen hundre ansatte også.. Med andre ord: Det er nok ikke bare gull og grønne skoger.. Mvh, Amund Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Dere som har fulgt med i mediene i det siste har kanksje funnet ut at Telenor aksen falt samme dag som resultatet ble presentert. Telenor var altså ventet å ha høyere overskudd en dette. De har også midlertidig ansettelsesstopp, hvilket sier meg at de ikke føler seg helt on-top... Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Fint for dem at de setter opp prisene nå da. Makan! Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Telenor her helt totalt på jordet, setter opp prisen nå som de har levert det beste årsresultatet ever!! For noen IDIOTER! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-15 09:15, pjboberg skrev:Telenor er et aksjeselskap.Et aksjeselskap har som mål å tjene penger foreierne - det er dette Telenor blir målt på nå.Slik er det med den saken.Jeg tror for min del ikke at privatisering avTelenor var noen god ide, men det er jo en annendiskusjon... eller? Velkommen til forumet med et av de bedre førsteinnleggene jeg har sett og et av de bedre innleggene i denne tråden :smile: Kan ikke si noe annet enn at jeg støtter deg 100% i det du skrev i dette innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå