AfterGlow Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Kun de mest entusiastiske PC-spillerne trenger denne.Razer har sluppet et nytt, helsprøtt spilltastatur Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hadde kjøpt dette dersom jeg kunne skifte LED fargen 1 Lenke til kommentar
Theubersexyguy Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Spørs om det blir kjøp, tror neppe jeg klarer å løfte 370 kilogram. 8 Lenke til kommentar
stavros Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ser ut til at jeg må trene litt mer styrketrening for å flytte på den her 1 Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Den er vel lagd så tung for å få spinkle nerder eller de med litt pondus til å bygge "litt" muskler. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Har brukt Orbweaver(mekanisk taster) en stund nå. Skuffet over byggekvalitet på tommel hat og space knappen!. Slark i byggemåten av justerbar tommel funksjon, alt for lite vandring og det kunne vært mer markert klikk ved trykk av space!. Tar lang tid til å venne seg til denne keypaden!. Regner med at Tartarus er bygget på samme konsept som Orbweaver. Hadde logitech lagd G13 med mekaniske knapper ville jeg byttet ut Orbweaver på dagen!. Endret 20. august 2013 av jetzbullet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Håper det kommer i trådløs versjon. AtW 1 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Kunne ikke vært mer enig der ATWindsor!.. Har en gaming-stol med joystick, throttle, keypad og mus.. Helvetes kabelrot det blir av sånt! På tide at det lages trådløs utgaver av gaming-gear også, så har man i det minste mer å velge mellom.. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 <p>Kunne ikke vært mer enig der ATWindsor!..</p> <p>Har en gaming-stol med joystick, throttle, keypad og mus.. Helvetes kabelrot det blir av sånt! </p> <p>På tide at det lages trådløs utgaver av gaming-gear også, så har man i det minste mer å velge mellom..</p> <p> </p> Hvor er ditt tastatur? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Keypaden er ved siden av throttlen på venstre side, tastaturet er på bordet Lenke til kommentar
bondetamp Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hvorfor skrives det om at dette er noe man må flytte rundt på? Pleier folk å veive rundt med tastaturet? Jeg holder meg til min Logitech G13, men dette er sikkert et utmerket alternativ for dem som foretrekker thumb pad fremfor en liten tommelstikke, og en del færre knapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå