Reconzile Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ja som tittelen sier, lurer eg på om nokon har ein morosam historie om noko dei har sagt når dei var små. Eg har kanskje ikkje ein spesielt morosam sjølv, men i alle fall: Hyggelig gammel dame: - Kor gammel er du da? Meg: - Eg er ikkje gammel, eg er berre 3 år!!!!! (skal visst ha vore riktig sint) Nå vil eg høyre frå dere Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hørt i baksetet når vi kjører gjennom et langt strekke med gårdsbruk og mange hvite høyballer: "Mhm.. Marsmallows.." Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Hørt i baksetet når vi kjører gjennom et langt strekke med gårdsbruk og mange hvite høyballer: "Mhm.. Marsmallows.." xD Me pleide alltid å kalle dei for Ku-egg Endret 20. august 2013 av Reconzile 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Slike historier blir bare morsomme i familieselskap desverre. 3 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg spurte høyt om hvorfor den damen ved siden av oss på gaten hadde skjegg. Det var en mann med hestehale. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå