Wembley Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Noen som har erfaring med utretting av bulker, lakkering og priser på sånt? Er bare nysgjerrig. Bulka en bil jeg lånte og lurer på hvor mye jeg må ut med når jeg skal betale tilbake for skaden. De jeg lånte av har kasko. Legger ved bilde. W. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Usikker på pris her, men tipper mellom 10 og 15 lapper. Kommer vel også helt an på hvor du får det utført. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ville ikke brukt forsikring på dette, det er ikke lønnsomt langsiktig (så fremt du ikke har vært borti noen og dermed uansett må benytte deg av forsikringen) 10-15 tror jeg er optimistisk. Skaden kan rettes, men jeg tror de fleste ville byttet forskjermen og rettet skaden på døren. 20 kanskje 25 er mer realistisk mener jeg. Finne ny-brukt fanger vil spare deg for en del. Ta bilen med rundt og sjekk hos de forskjellige, det gjorde jeg og sparte 5000 på 30 min arbeid kontra første besøk. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Tror bIsk0p er ganske nærme sannheta her. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ville ikke ta for hardt i her, men som du sier, koster sikkert mer enn det jeg antok Lenke til kommentar
samaron Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 En bekjent av meg hadde en lignende skade på sin bil, kostet rundt 25 lapper å fikse. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 25k er nok ikke noe veldig fjernt anslag her.. Det kan variere en del i begge retninger, så det kan fort være 30k+ og det kan være under 20k, alt ettersom hvor heldig man er med verksted og delepriser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå