neon king Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 hvet noen hvilken sang som spilles under festen med alle lys effektene og alt det der. det er der triplex kysser jelena første gang. og de prater litt om anerki 99 Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Mye kuul filmmusikk på Triple X ja Sikkert mye tysk eller østeuropeisk rock vil jeg anta i denne filmen På den scenen du beskriver tror jeg vel det er noe annen kansje, noe mer trance, techno liknende hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Rammstein med Bang Bang :wink: Lenke til kommentar
neon king Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 nei ikke rammstein det var helt i begynnelsen .det er techno/trance partyet jeg mener Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Rammstein - Feuer Frei Drowning - Pool Bodies (Vrenna's XXX Tweaker Mix) Hatebreed - I Will Be Heard Queens Of The Stone Age - Millionaire Flaw - Get Up Again Moby - Landing Gavin Rossdale - Adrenaline Fermin IV - 004 Orbital - Technologicque Nelly (w/ Toya) - Stick Out Ya Wrist Lil' Wayne - Look at Me N.E.R.D. (w/ Kellis) - Truth or Dare Pastor Troy (w/ Ms. Jade) - Are We Cuttin' Big Tymers - Still Fly Mack 10 (w/ Ice Cube & WC) - Connected for Life Mr. Cheeks (w/ Missy Elliot & P. Diddy) - Lights Camera Action Postaboy - It's Okay Dani Stevenson - Yo, Yo, Yo Joi - Lick Mushroomhead - Before I Die I Mother Earth - Juicy 4LYN - Me Vs Me Hepp, der er iallefall det offisielle soundtracket, så har du noe å gå ut ifra. Husker ikke helt hvilken sang det var, er lenge siden jeg har sett filmen. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Han tenker på Orbital - Technologicque. De har forresten mye annet fint også.. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Film jeg må se igjen. Er det ikke de to gutta i Orbital som holder på da? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Rammstein - Feuer Frei Drowning - Pool Bodies (Vrenna's XXX Tweaker Mix) Hatebreed - I Will Be Heard Queens Of The Stone Age - Millionaire Flaw - Get Up Again Moby - Landing Gavin Rossdale - Adrenaline Fermin IV - 004 Orbital - Technologicque Nelly (w/ Toya) - Stick Out Ya Wrist Lil' Wayne - Look at Me N.E.R.D. (w/ Kellis) - Truth or Dare Pastor Troy (w/ Ms. Jade) - Are We Cuttin' Big Tymers - Still Fly Mack 10 (w/ Ice Cube & WC) - Connected for Life Mr. Cheeks (w/ Missy Elliot & P. Diddy) - Lights Camera Action Postaboy - It's Okay Dani Stevenson - Yo, Yo, Yo Joi - Lick Mushroomhead - Before I Die I Mother Earth - Juicy 4LYN - Me Vs Me Hepp, der er iallefall det offisielle soundtracket, så har du noe å gå ut ifra. Husker ikke helt hvilken sang det var, er lenge siden jeg har sett filmen. Hvilken er av disse er det når triple x hopper ut av corvetten i filmen?Kul låt Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hvilken er av disse er det når triple x hopper ut av corvetten i filmen?Kul låt Drowning Pool - Bodies (vrenna xXx mix) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Takke og bukker :wink: Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kongefilm 8) Bare digger å se på den med volumet høut ! Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hatebreed - I will be heard er den beste sangen på filmen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå