Twinflower Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hei, Hadde det vært mulig å endre link-title på trådlistene slik at når man holdt musepekeren over en tråd så vistes hele trådtittelen istedenfor "Vis innhold"? Mange trådtitler er lengre enn hva som vises i default forumskin og man må derfor klikke seg inn på tråden for å se hele tittelen - noe jeg mener er fullstendig unødvendig når man har en tittel-parameter i <a>-taggen som nettopp skal informere bruker om hva man kan forvente å finne bak linken. Dette gjelder også i mobilversjonen hvor man ikke engang får lest hele tittelen på tråden når man klikker seg inn på den. Det må absolutt gjøres noe med. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Jeg er enig. Jeg mener det var slik du beskriver (eller ihvertfall ikke slik det er nå) før oppgraderingen. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Det var iallefall ikke slik i "vis nytt innhold"-listene. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2014 Noe annet relatert er at lange innlegg ikke vises på mobilversjonen. Selv ikke når man åpner tråden får man hele trådtittelen, noe som er litt irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå