Arodem Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 innen de syv første dagene etter kjøp, eller innen de syv første dagene etter du har lagt inn en forhåndsbestilling Så om jeg forhåndsbestiller et spill, venter til release, tester det ut i et par timer, så kan jeg ikke refundere det, siden jeg hadde ventet i flere dager\uker på forhåndsbestillingen? Nei, min feil. Det manglet et par ord der. Du kan får det refundert i løpet av de syv første dagene etter lanseringen, ikke etter forhåndsbestillingen. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 lurer bare: kan man f.eks kjøp det nyeste Moh spille gjennom singel playeren og så lever tilbake spillet og få alle pengene tilbake? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Nei. ● Refunds may not be supported where Electronic Arts detects fraud or abuse of the refund process. Endret 20. august 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Dette var bra. Rart at origin fikk det før steam. haha Lenke til kommentar
jOEY^_^ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Får man da beholde spillene på Steam? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Kjøp EA Humblebundle. Returner spill etter åpning. Vil gjerne vite om dette faktisk gjør at du får tilbake den fulle verdien til spillet, siden de ikke kan vite hvor mye du betalte for på humblebundle.com Som sagt, gjelder kun spill kjøpt direkte via Origin. Løser man kun inn en nøkkel uten å ha betalt via Origin får du neppe penger tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå