Arodem Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 EA lover å gi deg pengene tilbake om du ikke er fornøyd. Les hele saken Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Godt tiltak! Slike ting gjør at de kanskje har en mulighet å ta igjen steam. 2 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Skulle gjerne fått igjen pengene for SimCity, som er det eneste spillet jeg har kjøpt til Origin. 2 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Steam kunne ikke blitt verre av noe sånt som dette. Jeg kjøper uansett ikke spill direkte fra Steam, jeg er ikke gal heller. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Fint tiltak , gjør Origin mer spiselig 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Overraskende bra tiltak av EA dette. Gjør tjenesten noe mer spiselig, selv om jeg fortsatt synes den er boss per dags dato. 3 Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 For å få pengene tilbake må du melde fra innen 24 timer etter å ha åpnet spillet, innen de syv første dagene etter kjøp, eller innen de syv første dagene etter du har lagt inn en forhåndsbestilling. Problemet er mest sannsynelig at dette må gjøres gjennom Origin klienten og den vil trolig ikke virker 24 timer eller de syv første dagene etter spillet er kjøpt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Dette er jo ett helt topp tiltak, skryt for den Lenke til kommentar
Xito Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Steam kunne ikke blitt verre av noe sånt som dette. Jeg kjøper uansett ikke spill direkte fra Steam, jeg er ikke gal heller. Trenger ikke å være gal for å gjøre det... Jeg sier bare to ord: "Steam Sales"... 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ja, det må jeg si. Har EA begynt å ta til seg kritikk? Eller er dette en engangshendelse? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Overraskende bra tiltak fra EA! 1 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 'Give credit where credit is due', som det heter på godt norsk. Her gjør faktisk EA noe for å skille Origins positivt fra konkurrentene, fremfor å tvinge folk til å bruke det ved å gi ut spill eksklusivt på platformen. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 For å få pengene tilbake må du melde fra innen 24 timer etter å ha åpnet spillet, innen de syv første dagene etter kjøp, eller innen de syv første dagene etter du har lagt inn en forhåndsbestilling. Problemet er mest sannsynelig at dette må gjøres gjennom Origin klienten og den vil trolig ikke virker 24 timer eller de syv første dagene etter spillet er kjøptNope. Jeg gjorde alt via nettleseren. Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Veldig bra! Sist jeg bestilte noe feil måtte jeg chatte med en inder på supporten i en halvtime før jeg fikk pengene tilbake. Hyggelig det, men dette er enklere Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 innen de syv første dagene etter kjøp, eller innen de syv første dagene etter du har lagt inn en forhåndsbestilling Så om jeg forhåndsbestiller et spill, venter til release, tester det ut i et par timer, så kan jeg ikke refundere det, siden jeg hadde ventet i flere dager\uker på forhåndsbestillingen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 så man kan kjøpe et spill, så spille nesten uten stopp, og hvis man rekker kan man få igjen pengene på et spill man har spilt ferdig? tror jeg har fått en plan til neste ferie.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Hadde bare STEAM hatt en slik funksjon... Det er en del spill jeg har kjøpt som jeg bare har prøvd i noen minutter før jeg har av-installert dem da det rett og slett var søppel.. Endret 20. august 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
weinar Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Kjøp EA Humblebundle. Returner spill etter åpning. Vil gjerne vite om dette faktisk gjør at du får tilbake den fulle verdien til spillet, siden de ikke kan vite hvor mye du betalte for på humblebundle.com Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Kan tenke meg det gjelder kun EA-spill kjøpt fra Origin. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Skulle ønske jeg kunne returnere BF3 som jeg spillte kun i en måned etter release, før jeg ga opp pga den ekstreme frustrasjonen når Origin ikke loadet spillet 2 av 3 ganger. Og ja, jeg vet at det var Origin sin feil, fordi i de første ukene så brukte jeg den berømte Origin bypass crack og spillet fungerte hver gang. Det er heller ikke tidsbegrensing, men en god grunn som bør være en forutsetning til refusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå