bjalle Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Da er jo strømforsyningen defekt ,hvis alt virket med den gamle. Lenke til kommentar
Gompen Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Raper... kansje det ja men det er ikkje skjedd noen skade om det er det sant? Lenke til kommentar
Gompen Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 hn66, jupp skal teste det takker for bilde Lenke til kommentar
Raper Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hvis du har flaks så går det bra.Hadde en lignende opplevelse der jeg monterte nytt hovedkort og maskinen ville ikke starte. Da var det en av "studdene"på baksiden som var skyld i det. Vær nøye med alle studdene at de er der de skal være og bruk korrekte skruer. Min maskin startet forresten som en drøm den gangen forresten etter at "problemet"var fikset. Jeg hadde en følelse den gang at hovedkortet "senset"at noe var galt og ville ikke slippe strøm til. Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Dejavu... det er de3n store sant btw det er bare 1 kabel som skal i hovedkort... ? På mange hovedkort (både P4/AMD) skal det en liten firkanta tilkobling med 2x gule og 2x svarte ledninger. Det er ikke på alle AMD-kort, men tror det er på ALLE nye p4-kort. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Trodde poweron- kabelen var grønn, jeg. Eller er det jeg som er det? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Du har prøvd uten og koble viftene på hk som eg sa...eg hadde akkurat samme problemet...og det hjalp Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Trodde poweron- kabelen var grønn, jeg. Eller er det jeg som er det? Min er og grønn.. varierer fra PSU til PSU, men den er uansett på samme stedet Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Er vel ikke Abit IC7-G HK? Hadde akkurat samme problem som deg bare at, jg gikk fra PCen, og når jeg kom tilbake var den død. Akkurat de samme symptomene som deg. Leverte HK tilbake til komplett (PCen hadde vært opperativ i ca 10t). Jeg fikk nytt. men da er det problemet mitt.. har abit, husker ikke hvilket,,, PS. det er ikke psu som er problemet på min - ett hovedkort med 800mhz cpu funker supert på den psu'n. Tror det er noe fuckt med hovedkortet, vist du har abit da... pcn min sto på om natten , så om morgninen ville den ikke starte.. Lenke til kommentar
Gompen Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Psu`en funker fint som f.. men tror eg har fått statiskel. på hovedkortet, og at det er det som er føkk... er bare å bestille nytt , men takk for hjelpa alle sammen spess DeJavu som viste meg ossen eg sjekka psu om den funka takker for hjelpa Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Psu`en funker fint som f.. men tror eg har fått statiskel. på hovedkortet, og at det er det som er føkk... er bare å bestille nytt , men takk for hjelpa alle sammen spess DeJavu som viste meg ossen eg sjekka psu om den funka takker for hjelpa gjør som du vil... ville heller prøvd å tatt det på garantien på ditt gamle hovedkort (hvor gammelt er det egentlig?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå