Windoge Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Origin introduserer full tilbakebetaling på alle titler fra EA, og DLC-er og tilbehør fra tredjepartsutviklere. Du vil kunne levere spillet tilbake for full tilbakebetaling innen 24 timer fra du startet opp spillet, eller innen syv dager fra du kjøpte det. Endringene er effektive i 20 land fra og med i dag, inkludert Norge. Personlig mener jeg dette er en funksjon som er en stor forbedring over Steam. Kilde: http://www.gamespot.com/news/ea-introduces-refunds-on-origin-full-games-6413205 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Dette er vel for å kontre alle problemene de hadde med Sim City vil jeg tro. Og enda godt er det at de har tatt til fornuft. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Så du kan i teorien kjøpe eit spel, runde det og levere det tilbake? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Så du kan i teorien kjøpe eit spel, runde det og levere det tilbake? Om du orker å kjøre igjennom spillet på 24t ja. Noe som i mitt tilfelle blir å rushe igjennom det uten å få gleden utav det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ikkje nødvendigvis. Når du finn eit veldig bra spel så kan du fint kome gjennom det på ein dag om du vil. Det er sjølvsagt forskjell på Morrowind og Alan Wake. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Så du kan i teorien kjøpe eit spel, runde det og levere det tilbake? Om de 24 timene stemmer, så skal man vel kunne det? I så fall er det et bra, men risky tiltak. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hadde vært så bra dersom de undersøker eventuelle "achievements" og finner ut at du har rundet det. Og for så å nekte deg å returnere Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Hadde vært så bra dersom de undersøker eventuelle "achievements" og finner ut at du har rundet det. Og for så å nekte deg å returnere Det blir det stikk motsatte av det de sier. Jeg tror litt av poenget er å utvikle spill som folk ikke ønsker å returnere. Sportsspill, Sim City, The Sims, Battlefront osv. er spill som faktisk ikke går an å gjennomføre. Edit: Ikke at jeg bruker Origin veldig mye, men nå som EA har fått rettighetene til å publisere fremtidige spill fra Star Wars, så er jeg nesten nødt å bruke det. Endret 20. august 2013 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Håper de får det til ivertfall. Skal alltid ha muligheten til å returnere spill i mine øyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå