Gå til innhold

iPhone5, endrer pris seg ved lansering av 5s?

Anbefalte innlegg

Hei.

Skroter min gamle S2 snart, og tror jeg går for iPhone.

Ønsker ikke å bruke 6-7000 på den nyeste iPhonen, hvor oppgraderingene vil bety ingenting med mitt bruk. Kommer til å gå for iPhone 5 som kom i fjor.

Noen som vet omtrentlig hva denne kan ligge på i butikkene etter nylanseringen?

Endret av OscarMike1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobbet selv en stund i en elektronikkbutikk, og når iPhone 5 kom ut, kom 4S billigere med abonnement. Det samme vil skje med iPhone 5 nå.

Som nevt tidligere så kan ikke butikkene selge en iPhone uten binding, men du vil da få mobilen billigere i kassepris.

På Apple.no så vil nok da iPhone 5 nærme seg prisen til 4S, hvor av 4S faller lenger ned i pris.

Lenke til kommentar

På Apple.no så vil nok da iPhone 5 nærme seg prisen til 4S, hvor av 4S faller lenger ned i pris.

Eller, om vi skal tro ryktene, kommer 4S til å forsvinne helt til fordel for den beryktede 5C

BTW, når dere sier butikkene ikke selger iPhone uten binding antar jeg det er snakk om generelle eletronikk kjeder? Får jo kjøpt iPhones i eple butikker.

Lenke til kommentar

Eplebutikkene og Humac er ikke direkte under Apple, så etter hva jeg har hørt skal selv ikke disse få selge iPhone uten abo. Det er bare rene "Apple Stores" som skal ha lov til dette.

(Men har igjen hørt at enkelte Humac-butikker samt en Eplebutikk i Oslo selger iPhone uten abo "under disken").

Lenke til kommentar

Ja, det er vel bare å vente på den nye iPhonen som kommer, slik at iPhone 5 blir billigere.
Da slipper du å måtte gå for mye ned i skjermstørrelse (ned til 3,5") fra S2en i hvert fall. Er jo noe mange synes er ekkelt å venne seg til når de er vant med en "middels stor" skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...