Skismøring Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det synes jeg. Å tilbringe noen timer der svir i lommeboka! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det er ikke noe særlig dyrere eller billigere enn flyplasser flest. 3 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Liten og trist flyplass, prisen står i stil med landet Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det er en kjent sak at varer på flyplasser er dyre. Var nettopp i Polen som er et ganske billig land. Der betalte jeg norske butikkpriser i kiosk, så dette er ikke særegent for Norge, selv om prisnivået på flyplasser i forhold til tradisjonell butikk er høyere her til lands.Betalte faktisk 110,- kroner for en brødskive med reker (i lake), et salatblad og litt majones på i sommer. Fikk bakoversveis deluxe! Med en juice i tillegg passerte jeg fint 150,- kroner. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Bortsett fra taxfree bør man bruke minst mulig penger på flyplasser. De er stort sett dyre overalt. Pleier å ha med litt niste hjemmefra, og kjøper en flaske drikke siden det ikke er mulig å ta med seg inn. Lenke til kommentar
Hjemlengsel Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Bortsett fra taxfree bør man bruke minst mulig penger på flyplasser. Å. flyplasser er så visst ikke billigere på tax-free enn på noe annet. Forskjellen er bare at mange ikke vet hva hva varene der koster inn døra uten avgift. Heller ikke andre varer ville vært "dyre" på en flyplass om du ikke kunne sammenligne med lavere priser andre steder like ved. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Skjønte du virkelig ikke hva han mente? Man betaler da vitterlig mindre på tax-free uansett. Lenke til kommentar
Hjemlengsel Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Skjønte du virkelig ikke hva han mente? Man betaler da vitterlig mindre på tax-free uansett. Å kjøpe en bagette til 60 kr på flyplassen, mot 50 kr et annet sted (og 100 kroner på "riktig" restaurant) tilsier at man bør kjøpe minst mulig for "det er så dyrt på flyplassen"? Å kjøpe en "tax-free"-vare på flyplassen til 200 kr, som man måtte betalt 250 eller 300 kr for på dyreste sted, men også kan kjøpe for 75 kr (fullt lovlig) tilsier derimot ikke at man bør kjøpe minst mulig "for det er så dyrt på flyplassen"? Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Matpakke er greia på flyplasser rundt omkring. På mine reiser omkring i Europa handler jeg et par ferske, smurte bagetter i city, like før jeg går på flybussen / metroen til airportn. Koster aldri mer enn et par euro. Vannet/ brusen må kjøpes på flyplassen, men det er alltid moro å se på kafegjestene som betaler 10 euro eller på Osl en hundrings, for nokså nøyaktig samme vare jeg har tatt med fra Paris, Barcelona, Roma - litt slapp etter et par timer på fly, det får man tåle.... Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 I Amsterdam betalte jeg 15 euro (~120 kroner) for en sandwich med ost og skinke, en banan og en flaske vann. Jeg gremmes. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Det synes jeg. Å tilbringe noen timer der svir i lommeboka! Betaler man for å oppholde seg der? Hva er timeprisen? Må man betale også for den tiden flyselskapene krever at du møter opp før flighten? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sola flyplass. Utenlandsreiseområdet. 199,- for en 0,6l tappet Carlsberg. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det synes jeg. Å tilbringe noen timer der svir i lommeboka! Pass deg nå, så du ikke tyr til kredittkortene dine du ikke klarer å ha kontroll på. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sola flyplass. Utenlandsreiseområdet. 199,- for en 0,6l tappet Carlsberg. HAHA kjøss meg! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det er et begredelig faktum. Ikke meg selv som opplevde det, men min far. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Pass deg nå, så du ikke tyr til kredittkortene dine du ikke klarer å ha kontroll på. Har aldri sagt at JEG ikke har kontroll. Hvis det er forstått sånn har jeg ordlagt meg feil. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Betaler man for å oppholde seg der? Hva er timeprisen? Må man betale også for den tiden flyselskapene krever at du møter opp før flighten? :-) Er godt med litt godt drikke mens man venter vet du. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 :-) Er godt med litt godt drikke mens man venter vet du. Men det er ingen som tvinger deg. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Sola flyplass. Utenlandsreiseområdet. 199,- for en 0,6l tappet Carlsberg. Da må de ha justert prisene i det siste. Det er ikke så lenge siden jeg betalte ca. en hundrelapp for 0,5 med Brooklyn Lager. Dette i baren og ikke kiosken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå