Audun0505 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Om jeg har forstått det riktig: Er 4gb versjonen av Xbox 360 Slim bare en 320gb versjon de har fjerna harddisken på? Altså at det er "tomt" harddisk rom inne i kassa? Så om jeg f. eks kjøper en 4gb versjon, har en 2.5" hdd liggende og kjøper et "tray" på amazon/ebay for noen dollar og putter det i xboxen, vil det fungere like bra som versjonen med stor harddisk? Kan jeg for eksempel bytte til en SSD for raskere loading? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Har en 4GB Slim i tillegg til min 250GB Slim, eneste forskjellen jeg merker er at 4GB versjonen er tom der som harddisken skal være. Xbox har egne harddisker man skal bruke til disse. Selv flytter jeg 250GB disken fra den ene til den andre. Ellers skal man jo ha mulighet til å bruke USB minnepenner, så kanskje å koble en HDD til USB-porten funker. Endret 19. august 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Takk for svar! Så Xbox støtter eksterne harddisker, så jeg kan kjøpe et harddisk-kabinett med USB-overføring og bruke den til å lagre på? Regner med at de bare har USB 2.0 så da er det vel liten vits å prøve med SSD disk. Uten at jeg vet noe, regner jeg med at harddisken må være exfat formatert (exfat/xfat/fatx)? Husker jeg rota rundt med min gamle Elite hdd og den hadde en exfat formatering som ikke windows støtta. Regner med at en evt ny hdd som ikke har noen ting med MS/Xbox å gjøre ikke vil fungere på x360 uten å formateres til exfat da Endret 19. august 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Ikke quote meg på den, haha, er ikke helt sikker. Bare tenkte at om en USB minnepenn funker, så burde vel en enkel ekstern harddisk funke. Du kan jo prøve, men jeg tar ikke noe ansvar, for å si det sånn. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Du kan ikke ta i hvilken som helst harddisk. Søk på nett etter hvilke som kan brukes. Er ett fåtall av modeller som kan monteres i xboxen, og det er kun i de størrelser som selges av MS selv. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Ja, det er den jeg postet i stad. Den har jo en spesiell form. Men nå tenkte jeg på USB-porten. Endret 19. august 2013 av Banksy Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 altså, du kan fint bruke usb. Jeg byttet harddisk selv. Kjøpte en 320 gb disk som var riktig modell, kjøpte "etui" som du viste over på dx til 15 kroner og vips var ny disk på plass. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Bruker du en ekstern USB-penn/Harddisk så er grensen maks 16GB med lagring. Samt at minnepennen blir formatert til Xbox formatet, som gjør at du får ikke brukt den til noe annet før du formaterer den på nytt i en PC. Derfor er det liten vits å bruke en minnepenn som er særlig større enn 16GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå