Morgens Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Livets store spørsmål. Hvorfor pakker narkobaronene stoffet sitt iført kun undertøy? Dette skjer altså når de får inn svære sekker med pulvert og skal repakke det til salgsbare doser. Har sett det på TV og da må det være sant... Senest på Graceland og Orange is the new black. :-) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det er ikke narkobaronene som pakker stoffet uten klær. Det er "lakeiene". Grunnen til at de ikke har klær er fordi de ikke skal kunne stjele noe. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Fordi de ikke skal stjele noe med seg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 så ingen av arbeiderene som gjør det kan ta med seg noe. baronene(sjefene) gjør det ikke, men arbeiderene gjør det. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 takk, da ble jeg klokere. at det utelukkende er flotte damer med lekkert undertøy tenker jeg hollywood står bak. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 takk, da ble jeg klokere. at det utelukkende er flotte damer med lekkert undertøy tenker jeg hollywood står bak. Neida. De dobler som prostituerte når det er lite å gjøre på pakkeavdelinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå