JZA Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Bugs som er rettet opp i nyere firmware. Oppgraderinge er gratis Mulig bugs er rettet opp. Derfor er det rart at min tlf har klikka to ganger begge ganger med nyeste FW. Har jo egentlig hatt to forskjellige tlf også, i og med at innmaten blei byttet første gangen. Er jo også kjipt den perioden tlf er på reprasjon, og det koster jo også tid og krefter og levere og hente den. Tror ikke særlig mange andre telefoner hadde slått seg så vrang i løpet av en periode på litt over et halvt år som den Siemensen min. Hvis noen andre har klart det så bare si fra. Men jeg er bare glad til jeg, så lenge jeg får ny tlf for 3200 kr, ell pengene tilbake. Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Tror ikke særlig mange andre telefoner hadde slått seg så vrang i løpet av en periode på litt over et halvt år som den Siemensen min. Hoho, da har jeg helt andre erfaringer Bland Nokia og spesielt SonyE-mobilene vi har er det endel som må sendes inn til oppgradering osv pga seriøse bugs :smile: Sjefen er Nokia-bruker, men sier alltid at Siemens er så greit, fordi dem er det aldri problemer med 8) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 husk; Siemens lanserer nesten aldri halvferdige mobiler....det er d nokia som gjør (MASSSE bugs og feil) Den s55'en jeg kjøpte var full av bugs, og dessuten var tastene ubrukelige. :-? ikke laget av siemens dessuten en tmobile versjon Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har akkurst samme problemene med S55 som beskrevet. Har fulgt alle FW oppgraderinger. Levert den til rep 1 gang nå. Fikk en totalt ubruklig låne tlf fra Oslo Telekom Nokia 3310. Batteriet lader seg ut etter 5 min samtale. Har begynt å vurdere T610, ST55 eller vente på SX1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå