RAD1V Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Flyttet akkurat fra Sørlandet til Trondheim, fikk med det meste med meg på toget men måtte sende den stasjonære PC og dens to 24" skjermer med posten. Fikk alt i én kasse, noe som var en dårlig idé Bilde Pakken har helt klart fått harde støt både på toppen og under. Skjermene ser ut til å fungere greit, men PCen viser ingen livstegn. Den sekundære disken har blitt banket løs, kabinettet er bøyd både oppe og nede på den ene siden og strømforsyningen er noe løs(er ikke 100% sikker på om jeg skrudde den godt nok til når jeg monterte den). Noen forslag til ting jeg kan prøve? Jeg har en multimeter fra biltema om det hjelper:P Endret 19. august 2013 av RAD1V Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Er usikker om hva slags rettigheter du har her. Om pakken var forsvarlig pakket har du kanskje muligheter til å få noe tilbake. Om det var kun den tynne pappesken som du tok bilde av tror jeg det blir ellers dårlig med det. Mulig at det er noe galt med strømforsyningen. Sjekk med multimeteret du 1 Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 lol, jeg hadde ikke lagt merke til at strømledningen til hovedkortet var løs:P alt ser ut til å fungere fint. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Rart datamaskinen din fikk det sammenstøtet etter den elendige pakkingen. Viser jo litt hvor mye du egentlig bryr deg. 3 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 noob. Neste gang håper jeg du pakker litt bedre. Skumgummi hadde nok hjulpet endel. "Norgespakken" fra posten gir garanti inntil 10.000 kr. Tviler på at du hadde fått igjen noe her uansett.. 1 Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 haha, ok. Jeg klarte ikke å finne noen kraftigere kasse, men jeg forsterket bunnen og fylte boksen med bobleplast, isopor, håndklær osv. under, over, på sidene og mellom tingene. Til slutt satt alt godt på plass, men jeg var redd for at kassen skulle ryke ettersom innholdet veide rundt 32kg, men fant ikke noe alternative. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Noe å tenke på til neste gang ivertfall Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 fylte boksen med bobleplast, isopor, håndklær osv. under, over, på sidene og mellom tingene. En plastbit fra en Fox og en vaskeklut tenker jeg vi sier. Hadde den vært pakket forsvarlig hadde esken aldri sunket sammen slik den er på bildet. Eneste måten den kan bli seende slik ut er fordi det er for mye luft inni esken. 1 Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 En plastbit fra en Fox og en vaskeklut tenker jeg vi sier. Hadde den vært pakket forsvarlig hadde esken aldri sunket sammen slik den er på bildet. Eneste måten den kan bli seende slik ut er fordi det er for mye luft inni esken. Tull, det var nokk isolasjon der det trengtes(Er det urimelig å forvente at kassen ikke skal plasseres opp-ned? Tror det bare har vært noe tungt på toppen, som ikke utgjorde noe fare). Skaden av betydning kom under ifra. Jeg forsterket bunnen med to lag ekstra papp samt noen lag bobleplast. Hadde jeg hadd noe stivere skulle jeg brukt det. Viser jo litt hvor mye du egentlig bryr deg. Jeg brydde meg så mye det var verd å bry seg:P Å ikke ta ut harddisken var noe risikabelt, men det gikk bra. Tråd over:) Dette ble en utrolig tåpelig tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå