zeetings Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Når begynner egentlig spenningen i The Wire? Er på episode 2 å det er ganske kjedelig i begynnelsen.. Noen som eventuelt vet om man må se alt får å skjønne den, eller kan jeg hoppe til da det begynner å bli spennende? 1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 fantastisk serie. se alt. Lenke til kommentar
zeetings Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 fantastisk serie. se alt. Når begynner det å bli virkelig spennende? 1 Lenke til kommentar
zeetings Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Enten ser du alle episodene eller driter i serien. Noe annet er mildt sagt tilbakestående. Ja, skal det. Begynte bare å bli utålmodig Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvis du blir utålmodig etter to episoder uten spenning burde du droppe The Wire med en gang. Sesong en er nok den sesongen med mest spenning, og ikke minst den minst treige og tunge sesongen. Men The Wire er generelt en treig og tung serie. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Husker jeg hadde samme inntrykk som deg i starten og det tok noen episoder å komme inn i det, men da ble det også ekstremt bra. Litt typisk HBO serie hvor seriene først blir skikkelig bra når man blir kjent med karakterene osv. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Det tar tid for sesong én å bygge seg opp, slik som resten av sesongene i serien. Jeg anbefaler å gi hele sesongen en sjanse likevel. En av mine absolutt favorittserier selv. Hvis du ikke har tålmodighet må du nok bare droppe ut, da det absolutt ikke funker å bare hoppe fremover. Endret 19. august 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det tok meg mange forsøk og mange episoder ut i første sesong før jeg kom inn i det, men når du først er hekta.... Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Alle profesorene våre på medievitenskap elsket The Wire. Selv likte jeg den ikke noe særlig, skal være ærlig å innrømme det. Endret 19. august 2013 av Maxie10 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Husker jeg hadde samme inntrykk som deg i starten og det tok noen episoder å komme inn i det, men da ble det også ekstremt bra. Litt typisk HBO serie hvor seriene først blir skikkelig bra når man blir kjent med karakterene osv. Føler mye av det samme med Siberia. Hele greia er laget som et reality-show, satt ute i ødemarken i Sibir, og hele poenget er å holde ut til vinteren. De som gjør det får dele en halv million dollar. Første episode er logisk nok også en direkte kopi av mange reality-show, komplett med noen små intriger, intervjuer og hele pakken. Ganskje kjedelig i grunnen, men slutten på første episode endret alt med et lite mindfuck. Etter det har jeg vært hektet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Så to sesonger, etter det begynte jeg heller å studere hybelkaniner, var mer underholdene. Heldigvis har folk forskjellig smak, hadde vært en kjedelig verden uten. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Er kommet til episode to selv. Vet ikke helt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Anbefaler å se flere enn to episoder. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 alle serier er jo sucky i starten, sånn er det bare. Etter et par episoder tar det seg nok opp Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg har ikke sett The Wire, men jeg mistenker at det er en serie som vokser veldig på deg over tid. Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg ble frelst rundt episode fem-seks i alle fall. Skal jeg rangere sesongene fra best til "værst" blir det slik: 3,4,2,1,5. Som flere over har skrevet så blir man ikke helt hekta før man er kjent med karakterene. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Begynte i helgen. Litt treg start. Noe jeg forventet. Men var "solgt" etter 3 eppisoder! Endret 16. desember 2013 av kmatis Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Personligt blei eg hekta etter fuck, fuck, fuck, fuckity fuck fuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå