Bunga Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg skal kjøpe meg ny PC, og lurer på om jeg egentlig bør kjøpe meg en ny og bedre PC-skjerm og. PC-skjermen jeg bruker nå heter SyncMaster 940N, og er fra Samsung. Vet dere om dette er en bra skjerm for gaming/filmer? Vet dere eventuelt om noen type slags test man kan gjøre for å skjekke om den er bra? PS: Øverst i høyre hjørne er det en liten blå lapp. På den står det: Tco'03 Displays På forhånd takk! Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Dette er en veldig god skjerm. http://www.dustinhome.no/product/5010658565/benq-xl2411t-24-wide-tft-led-144hz-black/?utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=1517 Tror din er litt utgått desverre. Vil nok være treg bilderespons, spesielt i fps spill. Lenke til kommentar
Bunga Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Ok, takk for svar Se ut som jeg må skaffe meg en ny skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå