Mørbradbiff Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hei, jeg har en del rust på henger-festet på min 2003 Audi a4. Så jeg tenker å pusse det ned å om-lakkere det.Noen som har tips til produkter for å få et bra resultat. Så for meg å pusse det ned med "drill stålbørste" og eventuelt legge det i noe syre greier. For så finne noe spray grunning å spray lakk som holder. Har noen noen tips til produkter? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Puss med stålbørste, sandblås det med passende utstyr, mal det med bengalac. Det gir en ganske rufsete finish, men er helt ålreit til ting som tilhengerfester og sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hammerite er også fint til slikt. Finnes i glatt og i lett ruglete finish. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg tok hele festet av når jeg gjorde dette på min Vento. Fikk noen polakker på et verft til å sandblåse og grunne med epoxyprimer. Byttet karosseribolter til dypp-galvaniserte 8.8 bolter. Skal du blåse må feste av, ellers kommer det sand alle veier. Hammerite er bra og holder en stund. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg tok hele festet av når jeg gjorde dette på min Vento. Fikk noen polakker på et verft til å sandblåse og grunne med epoxyprimer. Byttet karosseribolter til dypp-galvaniserte 8.8 bolter. Skal du blåse må feste av, ellers kommer det sand alle veier. Hammerite er bra og holder en stund. Brukes det ikke 10.9-stål i de boltene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå