Gompen Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Eg kjøpte meg nytt kabinett og ny strømmforsyning, da eg hadde flytta alt over i det nye kabinettet og skulle starte opp skjedde det ingenting, det fulgte med 3 vifter med lys i, og når eg skulle starte opp maskina var det eneste som skjedde når eg trykkte på "på" knappen var: viftene med lys blinket bare, strømmen var på kansje i et halvt sek eller noe... kommer en liten klikkelyd og... lyset som er på hovedkortet lyser, men cpuvifte og andre vifter eg kobbler til hovedkortet skjer det ingenting med, menst de med lys i roterer så vidt ett hakk eller noe.. Det hjelper ikkje å skifte tilbake til den gammle, det skjer akkurat det samme. Noen som har peiling på hva dette kan vere ver så snill å svar for på forrhånd takk Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg anbefaler deg å skrive om overskriften til det saken gjelder, ellers blir din tråd stengt. :wink: Iht gjeldene reglemang så skal det ikke bare stå hjelp. Når du har gjort det så kan jeg slette mitt innlegg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hvis du trenger et hjelp så bør og skal du skrive et bedre emnefelt, da vil du mye bedre respons med en gang :-) Posten stenges. Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg