henricson Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Hei! Jeg har en ganske gammel Acer Aspire 5810TZ som jeg oppgraderte til Windows 8 for et halvt år siden. Helt siden jeg har oppgraderten har jeg hatt flere problemer med den: Det ene grafikkortet fungerer ikke (ATI Mobility Radeon 4300 HD series). I enhetsbehandlingen står det at "Denne enheten kunne ikke starte". Jeg prøver å installere driveren men da fryser skjermen og jeg må starte PCen på nytt i sikkermodus og deaktivere skjermkortet. Jeg kan ikke reinstallere windwos. Når jeg velger i PC innstillinger at jeg vil installere Windows på nytt står det at det ikke fungerte. Det samme gjelder når jeg velger alternativet "Avansert Oppstart" og reinstallerer derfra. Har noen en løsning? Takk Endret 19. august 2013 av henricson Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Er det denne driveren du har prøvd? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Du har ikke et Windows 8-problem - du har et Acer Aspire 5810TZ-problem .... Lenke til kommentar
henricson Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Er det denne driveren du har prøvd? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå