Gå til innhold

[Løst] Kjøp av PS2


Skalkesjul

Anbefalte innlegg

Vurerer å kjøpe meg en ps2 fordi den har en del gode spill og personlig synes jeg at det er en bra konsoll. tenker på den store modellen, fordi jeg har hørt at det er mye trøbbel med den lille.

Har noen et forslag på hvilken nettside jeg kan få kjøpt en til en grei pris?

 

Vil helst at den ikke skal være brukt.

Endret av skalkesjul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok vanskelig å skaffe seg en ps2 som ikke er brukt. Og om du finner en såkalt "mint in box" tror jeg den kommer til å koste en del.

Husk også på at der er forskjell mellom US og EU på spill og konsoll. Siden du vil ha den ny går jeg også utifra at den ikke skal være moddet for å spille spill på tvers av PAL, NTSC

Lenke til kommentar

Blir nok vanskelig å skaffe seg en ps2 som ikke er brukt. Og om du finner en såkalt "mint in box" tror jeg den kommer til å koste en del.

Husk også på at der er forskjell mellom US og EU på spill og konsoll. Siden du vil ha den ny går jeg også utifra at den ikke skal være moddet for å spille spill på tvers av PAL, NTSC

 

Har sett på Amazon til $247.99 men tenkte at jeg skulle spørre her hvis det fantes noe billigere.

Nei jeg tenkte å ikke ha den moddet ja.

Endret av skalkesjul
Lenke til kommentar

Det å betale over 2000 for bare konsollen nå til dags er vel i overkant mye. Ikke det at jeg ikke elsker konsollen, men jeg har fortsatt min "feite" gamle ps2 som jeg spiller litt på i ny og ne. Dessuten om det skulle være noe gale med den er den ikke så vanskelig å mekke på at du ikke klarer dette med litt tolmodighet.

DX.com har også et helt lager med ekstradeler. Er jo somregel drevet eller laser som går når noe blir ødelagt :)

Lenke til kommentar

Er det ingen alternativ å laste ned en emulator til pc istedet? Jeg har gjort det samme med wii som jeg emulerer på pc etter at min fysiske wii gikk istykker. Kjøpte også en usb-til-gamecube-kontroller så jeg kan bruke klassiske kontrollere fra pc!

jeg kunne jo gjort det, men for meg er det noe av sjarmen og nostalgien å spille på en konsoll kontra usb til kontroller i pc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...