sirtommen Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hei! Jeg lurer på om det er andre som har funnet den "perfekte arbeidssekken"? Jeg trenger en sekk som har plass til laptop, tablet, ladere for laptop, tablet og mobiltelefon, i tillegg så må den ha plass til merkelapp skriver, (type dymo), kabeltester (fluke), 3-4 skrujern, avbiter, tang, 2-3 nettverkskabler og diverse usb-pinner og cross-over adaptere, joint adaptere osv. Altså, en sekk for en nettverksspesialist ute i felten :-) Jeg har funnet sekker som er store nok, men da blir alt liggende å flyte, ellers må jeg bruke sånne "verktøy plater" som man setter i sekken, og det blir fort stress når man skal putte desse nedi igjen, og sekken er full av kabler og dritt. Tips? :-) Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 En helt vanlig laptopsekk dekker vel dette behovet? Selv for montørarbeid (dymo og fluke?) blir vel ikke de for små. Targus har vel mer enn nok av gode alternativer. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Ja, jeg tror jeg vet om en som er helt slik som du beskriver. Jeg har en helt lik en, bare at det er en annen produsent. http://www.industrinett.no/wsp/tess/frontend.cgi?product_id=970897&template=pcat_webshop_product&nodeid=41994 Du kan bytte plass og snu innholdet som du vil, eventuelt ta ut den ene. Endret 21. august 2013 av RRhoads Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 To-og-et-halvt-tusen Men ja, jeg har hatt en liknende for endel år siden. Gull verdt! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 To-og-et-halvt-tusen Men ja, jeg har hatt en liknende for endel år siden. Gull verdt! Jeg går ut ifra at det er til profesjonelt bruk han skal ha det, og da er det greit å ha utstyr som er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå