Joachim_F Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Lekkert romskipspill vises frem i september. Les hele saken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Shut up and take my money! Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det der skal jeg holde et lite øye med. Vet ikke hva det er med grafikken her, men jeg digga det! Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Meget interessant! Dette skal jeg følge med på! Men artikkelforfatteren tøyser når han skriver at Star Citizen er et mye omtalt spill. Da må han isåfall mene utenom Gamer.no for her har de ikke skrevet om Star Citizen siden 20. november i fjor ... og siden det har det skjedd historie med prosjektet, som Gamer.no ikke har dekket i det hele tatt. På den måten er Gamer.no snart den eneste spill-blekka på internett som har greid å la være å skrive om Star Citizen ... Godt gjort! Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Meget interessant! Dette skal jeg følge med på!<br><br> Men artikkelforfatteren tøyser når han skriver at Star Citizen er et mye omtalt spill. Da må han isåfall mene utenom Gamer.no for her har de ikke skrevet om Star Citizen siden 20. november i fjor ... og siden det har det skjedd historie med prosjektet, som Gamer.no ikke har dekket i det hele tatt. På den måten er Gamer.no snart den eneste spill-blekka på internett som har greid å la være å skrive om Star Citizen ... Godt gjort! Jeg er også skuffet over hvor lite spalteplass Gamer.no har gitt spillet. Har selv tipset om begivenheter som hadde vært mulig å skrive om, men ingen respons. Men det gjelder ikke bare Gamer.no, men også andre norske spillrelaterte sider. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Må være noe med grafikken her hos meg for det virker som det er 10 år gammelt... Nå skal ikke jeg påstå at grafikken er alt, men litt mer kan dem legge i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå