Gå til innhold

The Elder Scrolls III: Morrowind GOTY?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei, da er det tydeligvis noe å se etter, jeg elsker morrowind... Utrolig historie, gameplay og musikk. Klarte ikke å legge det fra meg før jeg rundet det og bloodmoon :D

Har du ikke rundet Tribunal? Skuffende ;)

Håper det ikke er lenge til det kommer, for X-box har fått sin GOTY nå :grumpy:

Lenke til kommentar
Morrowind GOTY - Game of the Year - skal etter planen kun lanseres til Xbox, ikke PC. Det inkluderer Morrowind og de to ekspansjonene Tribunal og Bloodmoon. Ingen oppdatert grafikk eller nytt materiale.

Så det betyr at jeg må gå til innkjøp av hele røkla? Greit nok at Morrowind selges for 129,- men det kunne da ikke vært så galt å selge hele pakken samlet?

Lenke til kommentar
Hvis du ikke allerede har Morrowind til pc, vil jeg trygt anbefale deg å kjøpe dette. Innen du er halvferdig med dette har du nok drukket nok cola til at du kan gå og pante flaskene og kjøpe både Tribunal og Bloodmoon for pengene...

Jeg har spilt igjennom store deler av spillet. Har lånt både Morrowind, Tribunal og Bloodmoon av en kamerat, men nå vil han ha de tilbake. Derfor må jeg kjøpe de nå etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Hvis du ikke allerede har Morrowind til pc, vil jeg trygt anbefale deg å kjøpe dette. Innen du er halvferdig med dette har du nok drukket nok cola til at du kan gå og pante flaskene og kjøpe både Tribunal og Bloodmoon for pengene...

AMEN det kan jeg bekrefte,

morrowind på xbox stor tv, pizza cola å askebeger, du kan starte når du våkner opp, du glemmer av å spise å drikke, tilåmed å røyke, mulig du har flaks å husker å spise når sola er på tur opp

MR_T

Lenke til kommentar
Okei, da er det tydeligvis noe å se etter, jeg elsker morrowind... Utrolig historie, gameplay og musikk. Klarte ikke å legge det fra meg før jeg rundet det og bloodmoon :D

Har du ikke rundet Tribunal? Skuffende ;)

Huff, nei, jeg har ikke tribunal... Men regner med at det er verdt å kjøpe seg det også, det må jo være like bra som resten av serien :D

Lenke til kommentar

New Morrowind releases

Bethesda to release Morrowind Game of the Year editions for PC and Xbox gamers.

Bethesda Softworks said today that it will be releasing both PC and Xbox versions of the Morrowind Game of the Year edition. The GOTY edition will include the original Morrowind game, both expansions (Tribunal and Bloodmoon), additional new content, and a map for all three games. Morrowind GOTY has a planned ship date of the week of October 20.

Also announced is the Morrowind Prophecies GOTY edition, an expanded version of the original hint book that covers the game and both expansions.

-----------------------------

Og jeg som har kjøpt meg The Elder Scrolls III: Morrowind og Tribunal (og som også må kjøpe Bloodmoon) går glipp av alt dette! :cry:

-----------------------------

Lenke til kommentar

I følge tothegame blir spillet utgitt på xbox i USA 14.okt,ingen dato

for Europa og ingenting for PC eiere.Det er jo mulig MS har kjøpt

eksklusivitet for en periode...En annen ting er at UBI-soft skal publisere

spillet i Europa,så det vil ta sin tid.Tyskere,franskmenn,spanjoler og

andre minoriteter kan jo ikke engelsk,vil tro at mars 04 er mulig for

EU-utgivelse. :o

Lenke til kommentar
I følge tothegame blir spillet utgitt på xbox i USA 14.okt,ingen dato

for Europa og ingenting for PC eiere.Det er jo mulig MS har kjøpt

eksklusivitet for en periode...En annen ting er at UBI-soft skal publisere

spillet i Europa,så det vil ta sin tid.Tyskere,franskmenn,spanjoler og

andre minoriteter kan jo ikke engelsk,vil tro at mars 04 er mulig for

EU-utgivelse. :o

Morrowind GOTY has a planned ship date of the week of October 20.

Men jeg håper for all del du har rett ;)

Lenke til kommentar
Faktisk så er Tyskere ganske gode i Engelsk, prøv selv når du treffer dem i online spill / MMORPG's. Og de blir en smule fornærmet når folk sier slikt (nå snakker jeg av egen erfaring hehe).

Pøh, særtilfeller...:p Og hvorfor skriver du 'Tyskere' og 'Engelsk'? Er du tysk, kanskje? :p (Forresten, er vel substantiv de skriver med store bokstaver...)

Synes ikke det skulle være nødvendig å oversette spilla til andre språk enn engelsk, utgiverne skulle ikke bare tenke på å selge mest mulig til alskens snodige folkeslag på kontinentet... (underforstått de som ikke har vett på å lære seg engelsk)

Hmmm, isteden for å bruke masse ressurser på å oversette spilla sine, kunne ikke selskapene lagd små engelsk-kurs som kunne fulgt med istedet? ;)

Lenke til kommentar

Jeg kan være enig i at manualer osv bør være flerspråklig,men morrowind

er forferdelig mye tekst-vet at mange spillere i EU kan engelsk,det har jo

vært et must for å kunne spille onlinerollespill 8) Greit med oversettelser,

men den engelskspråklige utgaven er jo ferdig så Ubi-soft kunne i teorien

ha sluppet GOTY temmelig kjapt her i Europa.Jeg gidder ikke å vente,så

jeg bestiller NTCS utgaven til xboxen min. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...