tomsi42 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Er de ikke gratis? ... Det kommer an på hva du sammenligner med GX7 + E-M1 blir jo billigere enn en Leica M Joda, jeg har tenkt tanken Men så frister jo Olympus 12-40mm i tillegg. Det er er poeng - men for min del, så frister E-M1 mest fordi den kommer til å egne seg til ZD glass. Jeg har allerede en 14-54mm, og kan få kjøpt en 50-200mm til en fornuftig pris. Så da er tanken å bruke GX7 med små faste objektiver og E-M1 til store zoomer. Endret 30. august 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ja, ja, da må en vel bare ta en Ole Brumm og si; ja takk, begge to! Lenke til kommentar
tow Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ja, ja, da må en vel bare ta en Ole Brumm og si; ja takk, begge to! Ånei, du, det sa han ikke: "Og da Sprett spurte.«Vil du ha honning eller boksmelk til brødet?» ble Brumm så glad at han svarte: «Begge deler.» Men for ikke å virke grådig, tilføyde han: «Tusen takk. Men det er ikke så farlig med brødet»" Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ånei, du, det sa han ikke: "Og da Sprett spurte.«Vil du ha honning eller boksmelk til brødet?» ble Brumm så glad at han svarte: «Begge deler.» Men for ikke å virke grådig, tilføyde han: «Tusen takk. Men det er ikke så farlig med brødet»" Samma, det vel! Liker hverken honning eller boksmelk, men tar gjerne to brød jeg! Lenke til kommentar
eks Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Fra oversiden: Liker at det er flere dedikerte knapper, savner en egen knapp til lysmåling og drive-mode på E-M5'en min... Ser og at 12-40 har en fornuftig størrelse... Lenke til kommentar
ingemartin Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fra oversiden: Liker at det er flere dedikerte knapper, savner en egen knapp til lysmåling og drive-mode på E-M5'en min... Ser og at 12-40 har en fornuftig størrelse... Objektivene bør nok ikkje bli særlig tjukkere viss dei skal brukes på OM-D i så fall så vil knapene foran på kamera bli vanskelig å handtere, ellers så ser E-M1 ut til å bli ein meir seriøs etterfølger til det gammle OM kamerane viss me aksepterer x2 krop. i og med at det har fokus peaking, så er det greit å fokusere manuelt også. Lenke til kommentar
4K Ready Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 http://www.43rumors.com/ft5-e-m1-video-specs/Uff da! Det ser ut som EM-1 får samme uproffe videoegenskaper som E-M5. Da står jeg over. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) http://www.43rumors.com/ft5-e-m1-video-specs/ Uff da! Det ser ut som EM-1 får samme uproffe videoegenskaper som E-M5. Da står jeg over. f*ck ...... de burde virkelig ha gjort noe med de. ....... jebus. Edit; De har gått opp fra 20mbit til 24mbit/s. ...... så de har kanskje forbedra på noe... Endret 3. september 2013 av KnutIvars Lenke til kommentar
eks Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Flere bilder av E-M1: (4/3 Rumors) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg