Arodem Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Minecraft-skaperen vil nå fokusere på mindre spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det jeg tror er at Notch var heldig med Minecraft, mannen kommer trolig ikke til å skape noe som er i slik høyde igjen. 6 Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det jeg tror er at Notch var heldig med Minecraft, mannen kommer trolig ikke til å skape noe som er i slik høyde igjen. skal mye til trur aldri det kommer en sånn indie realise igjen noen gang Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Nå finnes allerede Corneroids, Starmade m.m som alle er Minecraft-kloner "in space". Hyggelig at Reddit vil gjenopplive et spill de vet nesten ingenting om, men der finnes andre mer realisitiske spill å bruke tid og ferdigheter på. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det var nok litt for ambisiøst. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det jeg tror er at Notch var heldig med Minecraft, mannen kommer trolig ikke til å skape noe som er i slik høyde igjen. Jeg vil ikke kalle han heldig, men ja, det er usannsynlig at han klarer å lage en tilsvarende suksess en gang til. Andre eksempler er f.eks han som lagde samlekortspillet Magic the Gathering. Han har heller aldri lagd noe i nærheten så populært. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 alle indie spill suger Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 alle indie spill suger Hahaha, ja jøss. 3 Lenke til kommentar
Space Naga Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 er vell i stor grad steder som reddit og 4chan at minecraft ble en hit overhodet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå