Gå til innhold

Skype i win 8

Anbefalte innlegg

Ser ingen fordeler ved disse flisene, for å få gjort noe må en jobbe i det tradisjonelle skrivebordet, og der får jeg også lagt de fleste programmene. Bort sett fra Skype, det finner jeg kun som en flis og skal jeg inn der åpner det seg over hele skjermen. En slags håpløs app der en ikke får gjort noe.

Noen som har samme problem? Mulig å få Skype til å oppføre seg som et normalt program i win 8?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ingen fordeler ved disse flisene, for å få gjort noe må en jobbe i det tradisjonelle skrivebordet, og der får jeg også lagt de fleste programmene. Bort sett fra Skype, det finner jeg kun som en flis og skal jeg inn der åpner det seg over hele skjermen. En slags håpløs app der en ikke får gjort noe.

Noen som har samme problem? Mulig å få Skype til å oppføre seg som et normalt program i win 8?

Som Vertical^ sier. Skype for Windows 8 er så godt som ubrukelig. Ikke bare går den over hele skjermen, men dersom man bruker et annet fullskjermsapplikasjon, et spill for eksempel, så slutter det å funke. Det er helt idiotisk.

Last ned desktopversjonen. Denne fungerer som før, og kan brukes side om side med Windows 8 klienten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...