kaaasen Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Bare lurer litt rundt dette spillet her...leste omtalen her, og synes spillet hørtes veldig interessant ut. Jeg elsket Settlers II, og har også spilt en del Civilization II (og litt III). Er det noen som har noen meninger om dette spillet? Er det verdt å kjøpe, eller er det bortkastede penger? Lever på militærlønn minus 500 annenhver uke, så jeg har ikke råd til å gjøre noe særlige bomkjøp mens jeg er oppe her i Bardufoss :-? Lenke til kommentar
Thulian Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Vel det er et bra spill... Ikke helt så bra som Civilization, men allikevel klassespill hvis du liker å bygge byer, kjempe slag osv. Det beste med spillet er etter min mening måten du kan styre et slag på. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Hmmm...får ta meg noen dager til å tenke på det, og kanskje få lest et par omtaler andre steder også. Det frister, men det koster pæng gitt! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg elsket i alle fall Anno 1602, og jeg har hørt at 1503 bygger bra videre på det, og da vil jeg få anbefale det på det sterkeste... Jeg satt i timesvis og tjente penger på alle eksportvarene før jeg i det hele tatt vurderte å gå til krig med noen, veldig bra med strategi/settlement-spill som har det valget... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hvis du elsket Settlers II tror jeg Anno 1503 er et rimelig sikkert valg. Det er forøvrig en demo av det på nettet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Jeg elsket i alle fall Anno 1602, og jeg har hørt at 1503 bygger bra videre på det, og da vil jeg få anbefale det på det sterkeste... Jeg satt i timesvis og tjente penger på alle eksportvarene før jeg i det hele tatt vurderte å gå til krig med noen, veldig bra med strategi/settlement-spill som har det valget... Hmmm...likte å holde på med litt mikro-management i Settlers II, så hvis det er like fengende her høres det veldig lovende ut for min del! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Hvis du elsket Settlers II tror jeg Anno 1503 er et rimelig sikkert valg. Det er forøvrig en demo av det på nettet. Da er det bare en ting å gjøre når jeg får laptopen min opp hit i militæret da; laste ned demoen for å sjekke *glede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå