Gå til innhold

Anno 1503

Anbefalte innlegg

Bare lurer litt rundt dette spillet her...leste omtalen her, og synes spillet hørtes veldig interessant ut. Jeg elsket Settlers II, og har også spilt en del Civilization II (og litt III).

Er det noen som har noen meninger om dette spillet? Er det verdt å kjøpe, eller er det bortkastede penger? Lever på militærlønn minus 500 annenhver uke, så jeg har ikke råd til å gjøre noe særlige bomkjøp mens jeg er oppe her i Bardufoss :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsket i alle fall Anno 1602, og jeg har hørt at 1503 bygger bra videre på det, og da vil jeg få anbefale det på det sterkeste... Jeg satt i timesvis og tjente penger på alle eksportvarene før jeg i det hele tatt vurderte å gå til krig med noen, veldig bra med strategi/settlement-spill som har det valget...

Lenke til kommentar
Jeg elsket i alle fall Anno 1602, og jeg har hørt at 1503 bygger bra videre på det, og da vil jeg få anbefale det på det sterkeste... Jeg satt i timesvis og tjente penger på alle eksportvarene før jeg i det hele tatt vurderte å gå til krig med noen, veldig bra med strategi/settlement-spill som har det valget...

Hmmm...likte å holde på med litt mikro-management i Settlers II, så hvis det er like fengende her høres det veldig lovende ut for min del! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...