c0ily Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Heisann! Jeg har en 40gb SSD som jeg har OS'et på. Nå i det siste har den begynt å fylles uten noen spesiell grunn. Jeg hadde 10gb ledig forrige uke men når jeg startet PC'en igår hadde jeg plutselig 50mb.. Har søkt rundt på nettet men finner ikke noe svar, håper noen har vært borti det samme!! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Ta og kjør Windirstats (bare google navnet) og se hva som tar opp plass, mest sannsynelig så er det hiberfil.sys og pagefile.sys som tar litt plass, men google de filene å se hva de gjør og om du trenger de Endret 19. august 2013 av Mr. Hormonella 1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Kan også være Windows som har installert oppdateringer, de tar i seg selv en del plass. Men i tillegg tas det backup, og lages gjenopprettingspunkt. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Windows 7 har en mappe som vokser noe helt infernalsk. Usikker på hva den inneholder, men tror det er en form for backup. Hadde akkurat samme problem som du har, siden jeg hadde en liten SSD OS disk. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hva tar plass på OS- Harddisken? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 I Windows 7 velger du Disk Cleanup - More Options - System Restore and Shadow Copies - Clean Up. Lenke til kommentar
c0ily Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Har sjekket backup og gjennopprettingspunkt, det er ikke det. Er noe annet. Men takker for tips! Skal prøve litt forskjellig senere. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Du har vel bare for liten disk. 40 GB er slett ikke nok. 1 Lenke til kommentar
c0ily Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Ta og kjør Windirstats (bare google navnet) og se hva som tar opp plass, mest sannsynelig så er det hiberfil.sys og pagefile.sys som tar litt plass, men google de filene å se hva de gjør og om du trenger de Stor takk til Mr.Hormonella som fant løsningen! :-D Gikk fra å ha 1gb ledig til 14,9GB. Hibernate.sys var synderen! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det er bra! Vill også anbefale og oppgradere SSD'en neste gang du vill ha en oppgradering 2 Lenke til kommentar
rillto Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Du kan skru av hibernate filen i w7! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå