Fragletrollet Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 topic sier vel det meste, har ikke bruk for pluggen da jeg har amd system. Kan dene gjøres om til Molex? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 2 svart og 2 gule ledninger = nei, kan ikkje gjøres om til molex. Gjemm den vekk du.... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 så den kan ikke brukes til noe som helst? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Fyre opp to vifter på 12 volt? Dunno, det e noen ledninger og litt spenning, ikkje så mye det kan brukas til. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 så det er ingen her som har brukt den til noe? Finnes det overganger? Kan den brukes til små vifter som ikke trekke mye strøm? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Du kan vel bruke den til å kjøre vifter på 12V? Eller tar jeg kjempefeil nå? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Ville da tro den ville funke utmerket til å kjøre 2 (eller 1) vifter på 12 volt og det vifter som bruke godt med strøm. Har ikkje test selv, men ser da ingen grunn til at det ikkje skulle funka. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 ok, men hvordan kan jeg koble disse viftene til pluggen? Finnes det omformere? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Klipp, avisoler, vri sammen og isoler med teip? Bruk internett som gud har gitt deg? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Den har to 12V- og to jord-ledninger som går fra akkurat de samme punktene i strømforsyninga som drevkontaktene gjør. Ergo kan du koble til omtrent hva du vil av 12V utstyr på den, så lenge du setter på en kontakt som passer. Jeg tror ikke det fins noen overgang, men det er mulig innerpluggene er de samme som på en vanlig drevkontakt. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Bruk den til å kortslutt hele PSU`en... hvis du absolutt MÅ bruke den til noe Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Ta litt krydder på den og spis den... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Ta litt krydder på den og spis den... Har dere vurdert karriérer som standup-komikere? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 "Vri sammen og isolere".. Hva med å lodde? Er ikke vanskelig, og mye bedre.... Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Bruk den til å kortslutt hele PSU`en... hvis du absolutt MÅ bruke den til noe Ta litt krydder på den og spis den... Kutt ut spammingen, er dere snille. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Bruk den til å kortslutt hele PSU`en... hvis du absolutt MÅ bruke den til noe Ta litt krydder på den og spis den... Kutt ut spammingen, er dere snille. Jeg beklager min oppførsel.... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 "Vri sammen og isolere"..Hva med å lodde? Er ikke vanskelig, og mye bedre.... Siden ikkje alle har loddebolt blir jo det litt verre jo... og så mye bedre blir det ikkje heller. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 beste blir å bruke sukkerbit da for da kan ten kobjes til og fra uten problem... til de som ikke vet hva en sukkerbit er: skruskjøt Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 "Vri sammen og isolere"..Hva med å lodde? Er ikke vanskelig, og mye bedre.... Siden ikkje alle har loddebolt blir jo det litt verre jo... og så mye bedre blir det ikkje heller. Javel, så det er like greit å "vri sammen". Da lærte jeg noe i dag. Da er det er merkelig at de fleste ting man får kjøpt ferdig er loddet. De som lager sånt har sikkert ikke noe greie på det.. Hvis du ikke har loddebolt, bør du kjøpe en hvis du driver med litt kobling. Koster ikke mange kronene. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 du trenger verken loddebolt eller sukkerbit... vri sammen og lim utapå! funker fett her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå