CrispyBlowfish Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hei! Jeg bare lurte på noe.. Jeg er en nok så ivrig gamer og liker å være oppe nok så sent (i helger når det ikke er skole) og kan i ny og ne døgne. Så spørsmålet mitt er vel, om jeg er oppe hele natten (til la oss si 6-8 på morgenen) er det da farlig/usunt å trene? Altså er det usunt å ta seg en 30min joggetur før man hopper i dusjen og under dyna før man legger seg?? Lenke til kommentar
Bromigo Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Nei, det er ikke farlig. Faktisk, jeg (og flere jeg kjenner) pleier å trene om natten, så slipper vi styret med at treningssenteret er fullt osv. Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Nei, det er ikke farlig. Faktisk, jeg (og flere jeg kjenner) pleier å trene om natten, så slipper vi styret med at treningssenteret er fullt osv. Vel, det blir noe annet. Så lenge man følger en fast rytme så har jo det ingenting å si om man trener midt på natten eller på dagtid. I TS sitt tilfelle har vedkommende hoppet over søvnen, og lurer på om det er farlig å trene da. Det er nok ikke farlig, men om det blir noen god treningsøkt kan jo variere :-p 2 Lenke til kommentar
Bromigo Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Greit, eksempelet mitt var dårlig. Men som du sier, det er ikke farlig å trene etter søvn-skipping Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det er ikke farlig, men det er veldig lite optimalt. Når vi har vært våkne i over 15 timer er kroppen klar for søvn, og da sier det seg selv at den ikke yter særlig bra. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Men da tenker jeg ikke på hardcore trening med masse løft osv, men bare en simpel og lett Joggetur før man tar nattan Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det gjør nok i alle utfall mer godt enn vondt uansett hvordan du vrir på det, så bare jogg avgårde. 1 Lenke til kommentar
Looke Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Den eneste dårlige treningsøkta er den du hopper over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå