AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg møtte ei kjempesøt jente i fjor, og ble fort betatt av henne. Vi datet litt, men jeg ble dumpet for en annen. Jeg ble såklart veldig lei meg, og var faktisk litt såra en stund. Når jeg så denne personen jeg ble dumpet for, fikk jeg sjokk. Jeg dømmer aldri mennesker, men når jeg ser han her, må jeg bare le. Jeg trodde faktisk jeg ble dumpet for en ordentlig og oppegående fyr, men det var han da altså ikke. Jeg kom meg over dette og livet gikk videre. Mange måneder senere (nåtid) fikk jeg en invitasjon av henne om å finne på noe. Jeg hadde ikke hørt noe fra henne siden vi drev på, så jeg forebeholdt meg litt skeptisk, men var nysgjerrig, så jeg tenkte, "jaja, hva kan det vel skade?" Jeg fikk vite at typen hennes hadde fryst henne ut, og de hadde visst gjort det slutt. Det skal sies at han her er veldig manipulerende. Dette var noe jeg tidlig skjønte, og jeg har også hørt andre si han er en manipulerende drittsekk. Vi var sammen et par dager etter denne dagen hos henne, og vi har det alltid morro sammen. Hun klagde til og med på at hun var sliten i kjevemuskelen av å le så mye på slutten av dagen. Jeg koste meg virkelig i hennes nærvær, og kan så smått si at følelsene mine for henne blusset litt opp igjen. Det er ikke mange dagene siden vi lå i senga hennes i skje og holdt rundt hverandre mens vi så på film. Denne kosen eskalerte til kiling og mer flørting. Når jeg følte tiden var inne, så gikk jeg for kysset, men hun snudde seg vekk (!) og latet etterpå som ingenting hadde skjedd. Forvirret som jeg var, sendte jeg henne en meldig senere på dagen hvor jeg spurte om hvorfor hun snudde seg vekk. Hun skrev at hun ikke ville være kjip mot meg, men hun var så usikker på følelsene sine og at hun ikke visste hva hun ville eller skal føle. Hun skrev også at det ikke var noe problem å være med meg å ha det bra, for hun syntes at jeg var helt herlig å være sammen med. Vi snakket litt på facebook for et par dager siden og hun virka veldig glad og blid, og vi fant ut at jeg skulle besøke henne til uka, noe hun gledet seg til. Men nå så svarer hun meg ikke på meldiger lenger, og svarer hun, så er det bare korte kjedelige meldinger, og jeg skjønner ikke hvorfor... Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, og ikke aner jeg hva slags svar jeg forventer å få, men måtte bare få det ut, og kanskje høre hva en tredjepart har å si til dette. Jeg har aldri møtt ei jente som har klart å sette et så støkk i meg. Er jeg bare rebound boy? Vi har det jo så morro når vi er sammen.. Anonymous poster hash: 717ae...5f3 Anonymous poster hash: 717ae...5f3 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hun liker deg fordi dere har det hyggelig sammen og du er lett å manipulere. Hun er usikker fordi du ikke er perfekt. Du er andrevalget, en "backup". Jeg hadde ikke gått med på å være backup-kjæresten hennes hvis jeg var deg. 3 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Glem jenta og kom deg videre. Du er annenrangs for henne, og det burde du ikke finne deg i. Forstår hvor vanskelig det er, men det finnes da virkelig rikelig med jenter der ute. Finn en som fortjener deg og behandler deg på ordentlig vis. Vær litt barsk nå, og slutt å sløse bort tid på noen som ikke er verdt det Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Trist men sant. De forrige postene forklarer det greit. Du fortjener bedre og bedre er definitivt der ute! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Om du fortsetter å henge med denne jenta med mål om å bli sammen kommer du til å få flere slike forvirrende reakjoner fra henne som tilslutt gjør deg gal, tro meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå