Intel94 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Heisann godfolk! Er rimelig nybegynner innafor munnspill, har eit Diatonisk munnspill, eit Lee Oskar Major C - dur. Men dette begynner å bli slitt på enkelte toner og lyder ikkje like godt lenger som det var nytt så tenker i den forbindelse å gå i anskaffelse av eit nytt! Ønsker da å prøve eit nytt spill! Er det noen som har prøvd litt som kan anbefale eit spill til 4-500kr som er enkelt å ha med å gjere og godt å spille på? Takker så meget for svar Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Har et par Hohner Marine Band som jeg bruker til litt blues og denslags. Elsker lyden i de.Rett under 300 kr hos Evenstad au ps. Samme som Springsteen bruker.. Endret 28. august 2013 av edge Lenke til kommentar
RumbaTumba Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Marine band er fine, anbefaler også sp 20. Mest av alt anbefaler jeg deg å prøve deg frem til du finner det som passer deg best. Om du bor i Bergen gir forresten jeg undervisning i munnspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå